Le dimanche 7 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le dimanche 7 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le dimanche 7 aout

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

07 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir,

Vandaag alweer een nieuwe week. Maar het begon niet al te best. Want ik werd namelijk om half 5 wakker van harde onweer en regen. SHIT, ik had mijn was nog allemaal buiten hangen, ook mijn werkshirtjes! NOOOO, ik had ze net de dag ervoor gewassen en het was bijna droog! Nouja, nu was het toch te laat om nog naar buiten te rennen, vooral met de onweer. Ik vond het best wel eng, want ik heb nog steeds geen gordijnen (en ik denk dat ik die ook niet meer ga krijgen) en ik kon alle flitsen heel goed zien. Ook was ik al eerder die nacht wakker geworden van mijn mobiel de leeg was en de heletijd aan het trillen was. Geen rustige nacht helaas, maar uiteindelijk werd ik om 8uur van de wekker (van Kirstens telefoon) wakker en kon de dag beginnen. Al mijn shirtjes waren helemaal doorweekt en ik heb ze maar even droog geföhnd.
Daarna tegen kwart over 9 naar de miniclub gelopen waar ik ook weer alles kon schoonmaken, aangezien we een lekkage hebben in het dak bij de lamp, dus best wel gevaarlijk! Tegen half 10 was alles zo'n beetje weer schoon en opgeruimd en konden de kindjes weer binnen komen. Deze ochtend hebben we allemaal kleine spelletjes gedaan zoals: in een kring zitten en de bal naar iemand rollen en dan zijn/haar naam erbij noemen, zodat je je vriendjes beter leert kennen! Echt schattig. Daarna nog even getekend en toen was het ook alweer 12uur en was iedereen weer opgehaald. We moesten toen van Cyril nog allemaal even komen omdat hij nog een mededeling had. Wat bleek: hij wilde ons allemaal een compliment geven omdat er een aantal mensen met kinderen (ik denk vaste klanten) hadden gezegd dat ze het heel erg leuk vonden en erg tevreden waren! Dus dat was goed gedaan van ons allemaal :D
Daarna met Melanie boodschapjes gehaald en tegen 1uur moesten we onze fietsen weer inleveren. We hadden gehoopt dat het dit keer goed zou gaan, aangezien we gister heel lang moesten wachten, maar niks was minder waar. Ook vandaag stonden we weer een half uur te wachten (in onze pauze nog wel) totdat er iemand kwam. Maar er kwam maar niemand. Dus ik ging weer naar de receptie naar Kirsten om te vragen of ze die man even kon bellen van de fietsen. Dat deed ze en wat bleek: die man was nog helemaal niet onderweg vanwege het slechte weer! Belachelijk toch. En toen moest ik via de telefoon met hem iets afspreken over de fietsen. Hij vroeg of wij de hele dag hier op de camping bleven. Toen ik antwoordde dat wij hier werkten en dat we om 2uur weer moesten beginnen zei hij: oke, dat zetten jullie de fietsen maar bij de receptie op slot en geven jullie de sleutel aan de receptie. Hij zou dan de borg (150euro) tegen 5uur bij de receptie afleveren. Dat hebben we toen ook maar gedaan, maar onze pauze was wel meteen voorbij! BALEN!!
Tegen half 3 weer begonnen en deze middag gingen we olympische spellen doen. Dus een groot parcours met hoepels en een tunnel en pionnen enzo, dat vonden ze allemaal erg leuk. Ook kregen de kindjes of een blauwe of een gele streep schmink op hun wang/hand. Ik zat bij de gele groep, echt super schattig, alleen hebben we wel verloren :(
Tegen 5uur werd iedereen weer opgehaald en was het tijd om te vegen. Daarna even snel naar mijn huisje gelopen om me even op te frissen omdat we om 6uur weer op moesten voor de presentatie van de staff 2011!
Dit keer moesten Melanie en ik weer met Cédrick als eerste het podium op om het te vertalen voor de Nederlanders (er waren maar 2 gezinnen). Daarna moesten er 3 mensen van de animatie achter de piano om zogenaamd te spelen en moesten ik en de rest op een (soort) steiger zitten en zingen (als een koor). Cyril stond voor ons met een zweepje en deed alsof hij de dirigent was. Heel comisch en toen het gordijn open ging moesten wij met z'n allen zingen op een bepaald liedje (dat ik natuurlijk niet kende) en daardoor werd ik de heletijd geslagen door de zweep omdat ik niet meezong! hahaha echt te grappig. Daarna werden we weer een voor een voorgesteld en was het weer tijd voor de inschrijfronde voor de miniclub. Toen ik alle spulletjes aan het klaarzetten was kwam ook lieve Louis weer naar mij toegerend: COUCOU MILOU!! AAAh, met zijn lieve koppie met krulletjes! Daarna kwam Tom er natuurlijk ook aangerend en vroegen ze: Wat doe jij? Waarom doe je dat? Echt zo lief.
Tot een uur of half 8 waren we bezig en toen waren alle mensen zo'n beetje weg. Daarna ben ik even snel gaan eten (bami, haha) en nu zit ik hier alweer een tijdje om het verhaaltje te typen en te skypen met papie en mamie.

Ik heb nog 3 leuke liedjes voor jullie, waarvan er 1 onze 2e campingdans is: moussieur tombola.

1: http://www.youtube.com/watch?v=fhCIDe92iKQ
2: Keen V - Prince charmant: http://www.youtube.com/watch?v=zsVQPAevHH0
3: Keen V - J'aimerais trop: http://www.youtube.com/watch?v=4VnnDEJXfps

En natuurlijk nog de laatste foto's die Melanie heeft gemaakt!

Tot super snel,

Bisous Milou xxxx

  • 07 Augustus 2011 - 20:04

    Milou Stéphanie Slotboom:

    Het dansje bij het liedje van Moussieur Tombola is precies dezelfde als wij elke dag bij het zwembad doen!! Dit wilde ik nog even vermelden haha, kunnen papa en mama vast oefenen voor als ze eind augustus hier komen;) xx

  • 08 Augustus 2011 - 08:22

    Annemiek:

    Nou we zijn al druk bezig met oefenen. (Hahaha). Je hebt er leuke foto's opgezet. Je ziet er goed uit: bruin en blond. Lekker vakakntiegevoel!!!!

  • 08 Augustus 2011 - 16:18

    Lotte:

    Heyyy milou ik zie dat je het super leuk hebt en de foto's zijn ook heel leuk ! ik ga vanavond naar de bios dus ben bang dat we weer niet kunnen skypen, ga naar harry potter met jip margo en anniek , en eerst gaan we lekker een coupe bij talaminie eten, die heb je vast ook wel gemist, pap gaat mij deze vakantie ook nog een keer trakteren. ohja heb vandaag ook mijn litteken weer in laten spuiten bij de dokter deed gelukkig niet zoveel pijn als de vorige keer ! spreek je snel weer ! xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19981

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: