La fin - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu La fin - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

La fin

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

26 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut, coucou, bonjour: ça va? Wat heb ik dat vaak moeten zeggen deze 2 maanden! Ik ben er nu zo aangewend geraakt dat ik het ook in Nederland nog wel zal gaan gebruiken!
Maar helaas is het nu echt afgelopen. Ik zal even een korte samenvatting van gister en vanochtend geven, want ik heb namelijk geen tijd meer om nog echt lang te internetten.
Gisterochtend waren er weer veel kindjes bij de miniclub. Ik moest samen werken met Cyril en we deden buiten een parcours met allemaal leuke onderdelen. Tegen 11uur zag ik papa en mama opeens aan komen lopen en dat voelde heel raar.
Ze gingen op het bankje voor mij zitten in de schaduw en gingen alles filmen wat we deden! Leuk voor straks om terug te zien. Ook stelden ze zich meteen aan Cyril voor en vonden ze de camping erg mooi. Daarna de camping dans om 12uur die ze ook gefilmd hadden en daarna heb ik samen met papa en mama en Melanie erbij gegeten bij het zwembad: een salade. Daarna nog even gezwommen met z'n allen en toen was het alweer kwart over 2 en moest ik snel weer naar de miniclub toe voor 'le grand jeu'. Dit deed ik samen met Melanie en we hadden weer een grote speurtocht. Gelukkig vonden de kinderen het allemaal super leuk en waren ze ook super enthousiast. Het was al snel weer 5uur toen ze werden opgehaald en Melanie en ik hebben toen nog even wat leuke berichtjes op ons shirt laten zetten, want die mogen we meenemen naar huis!!
Daarna zijn papa en mama nog even meegegaan naar mijn huisje en daarna hebben we een rondje gelopen over de camping. Tegen 8uur gingen we eten in het restaurant en daarna tegen half 11 heb ik ze weer uitgezwaaid!

Vanochtend werd ik half 8 al wakker, want ik vond het zo jammer dat het nu echt de aller laatste werkdag was. Dus ik heb eerst snel gedoucht en daarna alles opgeruimd, er liggen nu alleen nog wat kleren die ik vanavond aan moet en nog wat douche spullen voor na het werk. Echt heel kaal.... maar vanochtend was ik weer samen met Cyril en we gingen dit keer brochettes van snoep maken voor vanmiddag 5uur. Het is niet al te hygiënisch, aangezien de kinderen soms gewoon aan die snoepjes zaten te likken en ze dan om een stokje deden: IELLLLLLLLL! Dus ik hoef vanmiddag niks :P
Daarna hebben we buiten nog paar spelletjes gedaan en toen was het alweer 12uur. Daarna weer op naar het zwembad voor la danse de la piscine, en aangezien dit ook de aller aller laatste keer was, deden we alle liedjes. Om te beginnen met Mueve la colitta, daarna Moussier Tombola, I gotta feeling, que si que non, blame it on the boogie en daarna nog een paar andere liedjes. Super gezellig, alleen werden Melanie en ik er wel 3 keer ingegooid omdat we de FLUSCHTUFLUSCH waren! haha. Daarna hebben we nog even gekeken bij de waterspelletjes en toen was het weer tijd op even een salade en wat te drinken te halen in het winkeltje. Even "afscheid" genomen van de winkelmeneer en toen op naar hier om nog even snel jullie een kort verhaaltje te geven voordat ik weer terug kom naar Nederland.

Nou ik heb echt 2 super super super leuke en vooral ook leerzame maanden gehad hier in zuid-Frankrijk en ik ga het hier zeker missen, maar ik heb ook wel weer zin om jullie allemaal weer te zien!

Heel veel liefs en bedankt dat jullie al mijn verhaaltje elke keer weer lazen! Dat deed me veel plezier :D

Gros bisous en tot zondag/maandag,
Milou Stéphanie: animatrice du miniclub 3/4 ans :D

  • 26 Augustus 2011 - 12:15

    Suzan:

    Hee, de tijd gaat echt snel!
    We kletsen volgend weekend wel bij?:-D
    Spreek je snel en geniet nog heeeel even in Frankrijk met de familiee!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 19952

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: