Dinsdag 16 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Dinsdag 16 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Dinsdag 16 augustus

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

16 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut tout le monde,

Vanochtend werd ik om 8uur zoals gewoonlijk weer gewekt door de wekker. Gisteravond hadden Melanie, Kirsten en ik nog een gezellige pannenkoeken. We waren om 8uur begonnen met pannenkoeken bakken omdat Kirsten toen klaar was met werken. Kisten had de appels gesneden, ik had het beslag gemaakt en Melanie was onze chef-kok en maakte de pannenkoeken. Ik voegde er steeds wat lekkers bij: zoals appels of spekjes. Een goede rolverdeling!
We hadden nog een nogal grote pan dus er moest ook per pannekoek veel beslag in. Er stond op het pak dat we er ongeveer 12 pannekoeken uit moesten krijgen, maar wij hadden er uiteindelijk na 1,5 uur 5 pannekoeken uit gekregen, haha. Het waren wel super dikke pannekoeken en na 1,5 zat ik ook al vol!
Daarna zijn we tegen half 10 ongeveer naar het theater gelopen waar de show "1002" nachten om 10uur begon. Er waren al veel minder mensen dan anders, want het was in het begin nog helemaal niet erg druk. Wij zijn dus mooi op de eerste rij gaan zitten in het midden en er zaten al kindjes van de miniclub achter ons die meteen onze namen riepen toen wij aan kwamen lopen. Vandaar dat we ook voor hen zijn gaan zitten. Net voordat de show begon kwamen Laurence, Cyril, Philipe en nog een paar 'spelers' in Egyptische kleren tussen het publiek zitten! Toen Cyril ons zag zei hij meteen: aaaaah des Fluusdefluu!! Oftewel, de Nederlanders! En hij nestelde zich tussen mij en Melanie in! De show was weer heel erg leuk en we hebben veel gelachen. Tegen half 12 was het ongeveer afgelopen en zijn we ook weer naar huis gelopen.
Ik heb goed geslapen en tegen 8uur ging dus de wekker. Daarna even gedoucht, gegeten, geld gepind en alle borden/pannen van gisteravond afgewassen en toen tegen kwart over 9 naar de miniclub.
Jennifer was er nog niet. En nou komt ze elke dag wel op het laatste moment, maar tegen half 10 was ze er nog niet. Dus ik was alweer bang dat ik alleen zou zijn. Toen ik nog even met Melanie stond te praten kwam Cyril er al aangelopen en zei: "Jennifer is onderweg, maar Melanie blijft wel even het eerste half uur voor l'accueil (ontvangst van de kinderen)." En toen schreeuwde hij opeens: "YEAHHH Des fluusdefluu forever!!!" haha, echt zo grappig. Dus Melanie en ik hadden meteen een tekening gemaakt met onze namen en fluusdefluu 4 ever!
Tegen kwart voor 10 kwam Jennifer er ook aan en kom Melanie weer vertrekken naar de 9/11 jarigen waar ze deze ochtend zat met Maxime en Emilie. Wij gingen deze ochtend samen met de 5/6 jarigen (met Anaïs en Roxanne) waterspelletjes spelen buiten. Er was deze ochtend ook een Belgisch/Nederlands meisje en ik kreeg van haar vader meteen een compliment dat ik zowel Frans als Nederlands sprak, dat vond hij heel knap. YES :D
Tegen 12uur werd iedereen weer opgehaald en was er weer la danse de la piscine met I Gotta Feeling en Mueve la collita. Daarna even boodschappen gedaan en toen geluncht.
Kwart over 2 was ik weer paraat op de miniclub en gingen we knutselen. Ze mochten allemaal weer lekker met verf knoeien en er werden hele mooie werkjes van gemaakt, echt super schattig (mignon);)
Daarna was het alweer 5uur en werd iedereen weer opgehaald. Toen hadden Jennifer en ik met Cyril even een gesprekje over de 3/4 jarigen en daarna was het alweer tijd om te vegen. Maar toen Cyril dat blaadje zag hangen van de Fluusdefluu moest hij hard lachen maar zei hij wel dat we het verkeerd hadden gespeld. Het moest volgens hem namelijk zo: "Flusch-tu-fluschs" jaja... Dus maakte hij speciaal een blaadje met Flusch-tu-flusch forever en dat heb ik toen ook meegenomen en ga ik goed bewaren! haha.
Tegen half 6 was ik klaar en wilde ik nog even aan Julie vragen of ik die dvd's van het spectacle mocht kopen en toen zei ze dat ze niet precies wist hoeveel dat kostte enzo en dat ik het maar aan Cédrick moest vragen. Toevallig kwam ik hem op de terug weg naar mijn huisje tegen en hij zei toen: aaaah non, mais c'est un cadeau! (het is een cadeau) dus daar hoef ik helemaal niet voor te betalen, yes!
Ik had tegen 7uur boontjes, spekjes, aardappeltjes en worst gegeten en nu zit ik hier alweer te internetten! Weer een erg drukke, vermoeiende dag.

Bisous Milou

ps. nog wat foto's van de show: 1002 nuit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 19912

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: