Le mercredi 17 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le mercredi 17 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le mercredi 17 aout

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

17 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut,

Vanochtend om 8uur ging de wekker weer. Ik had redelijk goed geslapen maar ik ben 1x wakker geworden van Kirsten die om een uur of 3 thuis kwam. Ze was namelijk met de receptie uit eten geweest in het restaurant en ze had blijkbaar een leuke avond gehad!
Verder heb ik aan een stuk door geslapen en werd ik dus van de wekker wakker vanochtend. Lekker ontbeten en gedoucht en daarna om kwart over 9 begonnen bij de miniclub. Ik zat vanochtend weer bij de 3/4 jarigen en we gingen 'kleine spelletjes' spelen. Er waren niet heel veel kinderen, namelijk maar 8 dus dat viel heel erg mee. We gingen met z'n allen naar buiten toe naar het jeu de boule veld en hebben daar balle aux prisonnier gespeeld (een soort trefbal). Alle 8 de kindjes vonden het erg leuk en we hebben dit ook heel vaak gespeeld. Ik zat bij 4 kinderen in het team en Jennifer zat bij de andere 4 kinderen in het team. We hebben heel veel gelachen ook omdat de kindjes zo fanatiek meededen! Echt super leuk.
Na dit spel hebben we ook nog een soort tikkertje met de bal gedaan en als je dan getikt was, moest je gaan zitten op de grond en wachten tot je weer werd bevrijd. Omdat het zo gezellig was, ging de tijd ook snel voorbij en was het zo alweer 12uur. Wij weer met z'n allen naar het zwembad voor la danse de la piscine en daarna boodschappen gedaan met Melanie.
Tegen kwart over 2 was ik weer op de miniclub en deze middag zat ik bij de 5/6 jarigen. Ik zou namelijk samen met Meriem en Aline gaan paardrijden. Er was ook een Nederlands meisje daar buiten aan het spelen en ze heette: Nora. Haar zusje had ik al een aantal keren gehad bij de 3/4 jarigen dus ik kende haar al een beetje. Ze moest in het begin wel huilen omdat ze haar mama miste, maar toen ik voorstelde om een tekening te gaan maken vond ze dat een goed idee. Ze maakte een tekening en schreef erop: "Mam ik houw van jouw" echt zoo lief! Maar helaas ging ze niet paardrijden in plaats daarvan ging ze knutselen met Anaïs. Maar ik hoorde van Melanie achteraf dat ze de hele tijd had gehuild en dat uiteindelijk haar ouders weer zijn gebeld om haar op te halen. Maar ik was met de 8 kindjes naar de manege gelopen en we hadden 3 pony's meegenomen. Ze gingen een wandeling maken maar ondertussen ook allemaal kunstjes op de pony's maken. Ik heb ondertussen ook heerlijk in de schaduw gezeten en ik mocht op de terugweg ook een pony vasthouden! YES:D
Daarna tegen 5uur waren we weer terug en werd iedereen opgehaald. Ik ben toen nog even naar 9/11 gelopen waar Melanie zat. Daar heb ik ook nog even bij gezeten en gekletst en toen even met haar meegelopen naar haar huisje omdat ik een wit t-shirt van haar mocht lenen voor vanavond. We hebben namelijk weer een spelletjes avond: Kermesse en het thema is: WIT. En aangezien ik alleen een witte broek heb, kreeg ik van haar een wit t-shirtje. Deze avond begint om kwart over 8 ongeveer dus ik ga zo maar even eten en dan alweer naar de miniclub.

Over 11 dagen ben ik gewoon alweer thuis! Dit gaat echt te snel gewoon.

Ik ga nog maar even genieten en ik hoop jullie snel weer te zien,

Bisous Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 19957

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: