Maandag 15 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Maandag 15 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Maandag 15 augustus

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

15 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour allemaal,

Vandaag alweer maandag 15 augustus, nog maar 10 daagjes voordat papa en mama komen en over precies 2 weken zit ik alweer op school helaas, maar daar wil ik nu nog niet aan denken!
Vandaag werd ik om 8uur weer gewekt door de wekker en daarna lekker gedoucht. Samen met Kirsten weer ontbeten, aangezien zij om 9uur op de receptie moest beginnen. Ik voelde me niet zo lekker vanochtend: veel hoofdpijn en beroerd. Maar het was ook heel erg drukkend weer vanochtend vroeg al. Zelfs de wind was heel warm, dus daar werd ik niet beter van. Aangekomen op de miniclub eerst maar even 2 aspirines ingenomen en daarna begonnen samen met Anaïs bij 5/6 jaar. Maar toch vroeg Cyril of ik het eerste half uur (het ontvangst gedeelte: l'accueil) even bij de 3/4 jarigen wilde zijn. Dus om 10uur precies was ik weer terug bij de rest en er was tot mijn verbazing ook 1 Duits jongetje bij mij in de groep. En aangezien ik de enige was die Duits spreekt, moest ik me weer in het jongetje verdiepen, haha. Dat was echt zooo schwierig, omschakelen van Frans naar Duits. Ik wilde hem wat vragen of hij zijn pet bij zich had, maar ik kon niet op het woord voor pet komen. Ik dacht alleen: Casquette (pet in het Frans) en daarna vroeg hij iets in het Duits en wilde ik ja zeggen. Ik zei: aaah, oui euh si euh JAA! haha, zelfs dat ging niet meer! Het was dus echt even omschakelen. Maar na een uurtje zat ik helemaal weer in het Duits. We gingen buiten (midden in de zon) allemaal balspelletjes doen en toen zag ik opeens dat hij 2 armbandjes omhad: 1 van deze camping (Domaine de la Bergerie) en een van (je raadt het nooit): La sainte baume!! Hij was daar vorig jaar geweest (en ik ook!) haha hoe grappig. Dus ik hem meteen het hemd van het lijf gevraagd, maar helaas wist hij niks.
Daarna was het al snel 12uur en werd iedereen weer opgehaald en gingen wij opweg naar het zwembad voor I Gotta Feeling en Mueve la collita. Daarna weer samen met Melanie boodschappen gedaan, want we gaan vanavond pannekoeken eten. We houden een pannekoeken avond en we moesten dus vanalles daarvoor halen. Kirsten heeft de stroop, Melanie heeft de suiker en ik heb Nutella en appels en spekjes. Dus we gaan er allemaal hele lekkere pannekoeken van bakken (hoop ik) vanavond. Daarna lekker geluncht en toen om half 3 weer begonnen bij de miniclub. Het eerste half uur was Jennifer er nog maar daarna zei ze me dat ze Cyril weer ging zoeken en dat ze naar huis ging aangezien ze zich niet goed voelde en steeds naar de wc moet. Maar ik denk dat ik het weet. Want Cyril pest haar de hele tijd al met iets en zit haar de hele tijd iets toe te fluisteren. Maar volgens mij is ze zwanger, want ik ving zo wat op in het Frans en aan haar/zijn reactie te zien is dat ook zo. Dus ik ben benieuwd! haha.
Maar toen Jennifer eenmaal naar huis was, kwam Joëll en gingen we samen met 10 kinderen een groot spel doen. Alle kinderen moesten blaadjes, steentjes en bloempjes zoeken en die zouden we dan bij terugkomst op een groot zwart vel plakken. Het is uiteindelijk heel mooi geworden, alleen is het een beetje jammer dat Joëll mijn naam met dubbel L heeft geschreven! haha.

Vanavond gaan Kirsten, Melanie en ik dus een pannekoekenavond houden en daarna nog naar de show "1002" nachten kijken! Waarschijnlijk de laatste keer dat ik deze show kan zien, aaaaah.

Heel veel liefs,

Milou

  • 15 Augustus 2011 - 17:09

    Suzan:

    Hee!
    Zomaar even duits praten, het is toch ook wat! Maar je hebt je er mooi uitgered!
    Vergeet je vanavond niet te weinig melk in het beslag te doen?(A) Hahaha, blijf denken aan Blanes! Eet smakelijk!
    En de tijd gaat snel idd, over 2 weekjes zien we je eindelijk weer!
    Dan ben ik hier niet meer zo alleen, omdat heel veel mensen introductie hebben!=(

    Spreek je snel!

    xxx

  • 15 Augustus 2011 - 17:35

    Bert:

    Milou hast du seine Kappe oder sein Hut oder seine Mütze noch mitgenommen ?
    Ist er später nach Hause gelaufen und nachher noch zurück gekommen ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 19960

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: