Mijn vrije zaterdagje - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Mijn vrije zaterdagje - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Mijn vrije zaterdagje

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

13 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Coucou!

Vandaag eindelijk weer mijn vrije (zater)dagje! Gisteravond ben ik nog met Kirsten en Melanie naar de show geweest: Le livre de la jungle en dat was weer erg leuk, vooral het voorstukje: La gazette. Dat is een (overzicht) als filmpje van de hele week. Meestal heeft Audrey dat gefilmd en dan laten ze allemaal grappige dingen zien en worden er mensen gefilmd die op het zwembad mee proberen te dansen met de campingdans, echt geniaal! We hebben ons rot gelachen. Binnenkort komt het op facebook te staan, dus ik ben benieuwd! Tegen half 12 was deze show ongeveer afgelopen en zijn we gaan slapen.
Vanochtend werd ik gelukkig niet onderbroken door de wekker en heb ik heerlijk geslapen tot 10uur. Maar ik had wel een rare droom: ik droomde namelijk over Wwijk en over Dukie en over het feit dat ik alweer naar huis ging en dat ik iedereen weer zag! Een voorteken, haha. Maar toen ik eenmaal weer in "deze" wereld was, ben ik gaan douchen. En net toen ik wilde gaan ontbijten werd er op de deur geklopt. Ik schrok me rot, stond Melanie opeens voor m'n neus! Ik was al bang dat het de animatie was met een camera en dat ze mij wilde wakker maken, zoals in de gazette ook werd getoond. Maar Melanie vroeg of ik ook nog naar het zwembad ging maar aangezien ik nog niet had ontbeten is zij vast gegaan. Ook moest ik mijn was nog doen, maar het was mega druk bij het toiletgebouw dus wilde ik eerst even naar het zwembad toe om Melanie te zoeken. Maar daar aangekomen zag ik iedereen behalve Melanie. Ze zei dat ze op een ligbedje zou gaan liggen, maar daar was ze niet. Ik ben over het hele zwembad gaan zoeken, maar ik kon haar niet vinden. Dus toen ben ik uiteindelijk maar weer naar huis gegaan en heb ik eerst mijn kleren gewassen toen het wat minder druk was.
Daarna wilde ik even een filmpje kijken via internet, maar helaas was de verbinding te traag en ging dat niet door. Dus toen ben ik maar gaan lunchen en daarna als nog naar het zwembad gegaan, maar weer geen Melanie gevonden! Wel was er een meisje van de miniclub Lisa. Ze herkende mij meteen en wilde de heletijd met mij zwemmen en spelen en ze ging zelfs naast mij op mijn handdoek liggen! Echt te schattig. Denk je dat je een vrije dag hebt, moet je alsnog 'spelen' haha. Ze was samen met haar ouders en broertje en haar ouders vonden het volgens mij wel vervelend voor mij dat ze de heletijd bij mij lag en haalden haar na een tijdje ook weg! Daarna heb ik nog even 'alleen' gezond en toen had ik het alweer te warm en ben ik weer terug gegaan. Het was inmiddels half 4 toen ik boodschappen wilde halen. Maar ik bedacht me dat ik wel eerst via de receptie kon gaan lopen, om te kijken of er nog post (van papa,mama en lotte) lag, maar helaas helemaal niks! Toen doorgelopen naar het winkeltje en heb ik even wc papier gehaald en een fles water.
Omdat het nu mijn vrije dag is heb ik niet zoveel zin om vanavond te gaan koken en ik bedacht me dat het misschien wel weer heel leuk zou zijn om met z'n drietjes bij het restaurant te eten, we hebben immers een vrije dag (behalve Kirsten dan). Maar toen ik na het winkeltje richting Melanie liep, lag zij heel vast te slapen buiten in haar ligstoel. Ik durfde haar ook niet wakker te maken en ben maar weer terug gelopen om na een uur weer naar haar toe te lopen, maar ze lag nu nog steeds te slapen! Dus toen besloot ik om maar terug te gaan en een papiertje voor haar te schrijven en te vragen (als ze wakker is) of ze mee wil naar het restaurant. Want anders blijf ik maar heen en weer lopen! Maar inmiddels is het half 7 en zit ik hier te skypen terwijl ik nog niks heb gehoord van Melanie, dus ik ben benieuwd. En Kirsten is tegen half 8 klaar met werken, dus we kunnen ook pas tegen 8uur naar het restaurant (als het doorgaat.)

Dus vandaar Bert en Annemiek, dat ik nu al online ben op skype en dat jullie waarschijnlijk tegen half 8 pas komen maar dan ben ik al weer weg! Helaas, maar ik heb papa's raad opgevolgd en jullie allebei een mailtje gestuurd dat ik online ben, maar dat heeft helemaal geen zin als toch niet op de computer zit! Haha.
Maar in iedergeval was het een rustig dagje en gaat het morgen weer beginnen!!

Heel veel liefs,

Milou

  • 14 Augustus 2011 - 07:15

    Bert:

    Leuk vrij dagje,ik hoop dat Melanie op tijd wakker geworden is voor het eten.haha.
    Vandaag ( zondag) is echt een regendag hier en ik moet Dukie zo toch maar lekker nat laten regenen. Hij ziet er dan waarschijnlijk uit als een verzopen kat
    Tot Skypens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 19914

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: