Le dimanche 14 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le dimanche 14 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le dimanche 14 aout

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

15 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir,

Vandaag alweer een nieuwe week. Gisteravond ben ik nog met Melanie uit eten geweest in het restaurant op de camping. Kirsten kwam iets later, aangezien zij die middag al had gegeten in het restaurant. Maar voordat we eenmaal in het restaurant waren, was het een hele zoektocht. Melanie en ik liepen elkaar namelijk de hele tijd mis. Ik wilde haar steeds opzoeken, maar ze was telkens niet bij haar huisje, en als ze er was, dan sliep ze. Dus ik wilde nadat ik had ge-internet naar haar toe lopen om te kijken of ze nu wakker was, maar ze was niet thuis. Dus ik dacht slim te wezen en dezelfde weg te lopen als Melanie altijd doet, maar toen ik terug kwam bij mijn huisje zei Kirsten me dat Melanie net hier was geweest en weer terug was gelopen naar haar huisje: SHIT!! Maar ze zou weer iets voor 8 terug komen en mij ophalen, tenminste dat zei Kirsten. Maar toen het eenmaal 8uur was, was er nog geen Melanie. Dus ik ging tegen 10 over 8 maar richting Melanie, dezelfde weg als zij altijd loopt, en je raadt het al: ze was er wéer niet. Dus ik weer terug gelopen naar mijn huisje en daar zat Melanie op mij te wachten. En Kirsten lag echt in een deuk!!!! Maar toen we eenmaal in het restaurant zaten, was het ook goed: ik at een Mega cheese met patat en een salade en Melanie at een eend met honing. Allemaal heel erg lekker en toen wij aan het toetje zaten kwam Kirsten er ook bij zitten. Daarna hebben we nog rosé gedronken bij ons huisje en tegen 1uur ben ik gaan slapen. Want vandaag was weer een drukke dag.
Ik was deze ochtend helemaal alleen, want Jennifer was nog steeds ziek. Gelukkig kwam even later Maxime mij helpen want er waren maar liefst 18 kinderen (die ook nog niet wilde luisteren). Echt zooo vermoeiend, maar uiteindelijk is toch nog alles goed gekomen. Er was geen campingdans vandaag, omdat het zondag is. Dus ben ik meteen naar het winkeltje gelopen en daarna geluncht.
Tegen half 3 begonnen we weer en gelukkig was Jennifer er weer. We gingen namelijk koken: Chocolade taart, heeeeeerlijk. Deze middag waren er ongeveer 12 kinderen, dus dat (viel mee).
Daarna tegen 6uur was er weer een Forum: een voorstelronde van de staff 2011. Ook dit keer was het weer erg grappig allemaal, ze moeten die Nederlanders hier wel hebben en dan bedoel ik: mezelf en Melanie. Altijd maar: héeeee "fluus de fluu." Want ze vinden dat wij zo praten! Te grappig. Ook zei Cédrick tegen ons: Milou et Melanie: "Niet doen holandia, mit mir komen". Dus wat verstonden wij eruit: Jullie moeten niet met mij meekomen (om het te vertalen voor de Nederlanders). Maar toen hij eenmaal op het podium stond, riep hij opeens door de microfoon: Milou & Melanie, waar zijn jullie? Dus toen moesten we alsnog komen! Haha, dan moet hij maar niet: 'niet doen' roepen!
De voorstelronde was ook weer even leuk en grappig en daarna was het weer tijd voor de inschrijfronde. Alle mensen konden zichzelf of hun kinderen weer inschrijven voor allerlei activiteiten. Dit duurde ook tot een uur of half 8 en nu zit ik alweer hier. Oja, Melanie is nu in mijn huisje aan het koken aangezien ze nog steeds geen gas heeft.
Maar ik heb nu ook aardig honger, dus ik ga ook maar lekker kipnuggeds eten, heerlijk!

Heel veel liefs en tot snel,
Bisous xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 19964

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: