Bijna weekend le 12 Aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Bijna weekend le 12 Aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Bijna weekend le 12 Aout

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

12 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir tout le monde,

Vanochtend om 8uur ging de wekker weer. Ik kon redelijk snel opstaan, maar ik was die avond ervoor ook niet heel laat naar bed gegaan. Ik had samen met Melanie en Kirsten de film "Alles is liefde" gekeken en tegen kwart over 11 ben ik gaan slapen.
Bij de miniclub begon ik vanochtend weer samen met Jennifer. We zouden namelijk gaan koken en ik moest alle ingrediënten klaar zetten, want we gingen een gateau au yahourt maken oftewel een Yoghurttaart. Maar er was één probleempje: we hadden geen yoghurt meer! Toen ik bijna alles had klaargezet en alle kinderen er waren (13 dit keer) zei Jennifer: "ik ga even Cyril zoeken" maar waarvoor dat zei ze niet. Even later kwam hij eraan en bleek dat Jennifer ziek was en dat ze naar huis ging. Dus ik zat deze ochtend met Cyril opgescheept. We hadden de kinderen in 2 groepen ingedeeld. Hij deed 1 groep en ik de andere. Er was vanochtend ook een Nederlands meisje: Allysa. Samen met mijn groepje gingen we een chocolade taart maken maar dat was nog best wel moeilijk. Uiteindelijk hadden we het om kwart voor 12 af en zijn we nog naar buiten gegaan om nog wat spelletjes te spelen. Daarna werd iedereen weer opgehaald en hadden Cyril en ik afgesproken dat we om 2uur weer hier zouden zijn om alles op te ruimen. Want het was echt een troep.
Daarna zijn we naar het zwembad gelopen voor la danse de la piscine. Daarna tegen half 1 ben ik boodschappen gaan halen, dit keer alleen omdat Melanie een Journée continue had (dat wil zeggen dat ze de hele dag bij de miniclub blijft.
Aangezien ik nu maar een korte pauze had, heb ik snel gegeten en daarna braaf tegen 5voor 2 naar de miniclub gelopen. Daar aangekomen was alles nog dicht. Er was niemand te bekennen. Ik maar wachten en wachten en wachten maar er kwam niemand. Uiteindelijk kwam tegen 10over 2 Maxime eraan, omdat hij ook nog wat moest opruimen en ik kreeg van hem de sleutel van de 3/4 jarigen. Ik was inmiddels al begonnen met opruimen en alles schoon maken, maar hij was er nog steeds niet. Toen ik eindelijk alles klaar had, kwam hij eraan met de smoes: Oh excusé moi, Milou. Ik werd opgehouden door iets.. jaja :(
Daar had ik niet veel aan. Maar goed, zo lief dat ik ben zeg ik dan: 'Maakt niet uit hoor'. Deze middag waren er weer 14 kinderen ongeveer en deden we een parcours buiten. Door de hoepel en door een tunnel. Dat vonden de kindjes allemaal erg leuk! Ook het Nederlandse meisje was er weer. Maar toen we tegen kwart voor 5 naar binnen wilden gaan moest Emma naar de wc. En Anneline had nog zo gezegd: Doe de deur niet op slot. En wat deed ze: ze deed de deur op slot en kreeg hem niet meer open! En ze moest KEIHARD huilen en huilen en schreeuwen. En iedereen van de miniclub probeerde met een mes en een schaar het slot op te krijgen! Er was echt grote stress. Uiteindelijk na 5 minuten was het eindelijk gelukt en kwam ze huilend de wc uit.
Toen mochten alle kindjes nog om iets voor 5 de taart proeven die we hadden gemaakt en daarna werden ze allemaal opgehaald en konden wij alles weer opruimen!
Het was een leuke maar vermoeiende dag en alles is goed afgelopen!

Tot snel,

Bisous Milou

  • 13 Augustus 2011 - 06:03

    Annemiek:

    Je hebt je er weer prima uitgered. Gewoon weer klaarstaan, goed hoor. Wel zielig voor zo'n kleintje dat ze vastzit op het toilet!!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 19983

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: