Laatste vrijdagje 5 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Laatste vrijdagje 5 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Laatste vrijdagje 5 augustus

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

05 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir à tout le monde,

Vandaag alweer mijn laatste dagje voordat ik weer 'weekend' heb!
Vanochtend werd ik nogal moe wakker, omdat ik die avond (donderdagavond) ervoor naar Cannes was geweest met Melanie en haar ouders/zusje/vriendin. Het was echt super tof daar! We vertrokken om kwart over 7 ongeveer en kwamen tegen half 9 aan. We gingen namelijk via de bergen, omdat ze niet over de tolweg wilden. Maar dat was nogal een geslinger en ik had een déjà vu naar de verdon met de familie te Kulve.
We hebben in Cannes heerlijk rondgelopen, het was echt gezellig daar met al die terrasjes en restaurantjes. Ook hebben we ergens nog wat gedronken en daarna langs de boulevards gelopen op zoek naar het hotel waar Melanie vanaf september t/m november gaat werken: hotel Thomas. Maar toen we langs de boulevards liepen, kwamen er opeens heel veel mensen aangelopen, allemaal bewaking/politie en ook heel veel toeristen liepen er achter aan. En toen zag ik het opeens: THE BLACK EYED PEASE!!!!! Wooow, ze kwamen vanuit het Carlton hotel en liepen richting de zee waar ze met een klein bootje naar een groot schip (om te feesten, neem ik aan) heen werden gebracht. Echt super vet dat we ze gezien hebben!
Daarna zijn we ook tegen half 12 weer terug gereden naar de camping en kwamen we tegen half 1 aan.
Vandaar dat ik ook zo moe was vanochtend. Maar toch even snel een koude douche genomen en daarna weer tegen kwart over 9 begonnen, eigenlijk iets eerder, omdat ik alleen stond ingeschreven bij de 9/11 jarigen. Ik moest namelijk gaan koken en de animateurs die normaal bij de 9/11 jarigen werken, gingen allemaal zwemmen. De kinderen konden kiezen of ze wilden zwemmen met (Roxanne, Aline) of koken met (Milou). Maar ik had nog nooit met de 9/11 jarigen gewerkt, laat staan alleen!!
Toen er uiteindelijk 14 zich hadden ingeschreven bij het koken, ben ik toch maar even naar Cyril gelopen om te vragen of het wel klopt allemaal. En hij heeft toen Melanie erbij gehaald, zodat wij (2 Nederlanders) met al die Franse kinderen konden gaan koken, heeeel slim;) haha.
Er was uiteindelijk ook 1 Nederlands jongetje bij en het is allemaal goed gegaan.
Tegen 12uur was iedereen alweer weg en zijn we met z'n 2en naar het zwembad gelopen voor la danse de la piscine. Alweer de laatste keer dat we I GOTTA FEELING (Black eyed pease) deden, want vanaf volgende week is het weer monsieur tombola. Daarna met Melanie samen naar de supermarkt gelopen en toen lekker gegeten.
Cyril had mij gezegd bij het zwembad dat ik vandaag pas om 3uur hoefde te beginnen, aangezien er een kindershow vanmiddag is om 4uur. En ik mocht alleen maar kinderen toelaten die ook hadden gerepeteerd die ochtend.
Ik was om half 3 al wel bij de miniclub, om even bij de rest te zitten en even met Melanie te kletsen. Maar toen ik even een rondje wilde gaan lopen, kwamen er opeens allemaal mensen op mij aflopen: "is er geen miniclub? Wanneer gaat de miniclub open? Waarom is de miniclub nog niet open? Wat is er vandaag voor activiteit?" En dat allemaal in het Frans! haha. En ik elke keer weer uitleggen dat het vanmiddag om 3uur pas openging en dat het alleen voor de kinderen was die aan de show meededen. Er dropen heel wat verdrietige mensen af. Er stonden namelijk 5 kinderen op het lijstje die ik mocht toelaten, de rest niet. En op 1 na waren ze allemaal gekomen toen Cyril ook weer binnen kwam en meteen weer vroeg: héee wie is dat meisje?? Dus ik keek op het blaadje en zei: Nou, dat is Emeline, waarop hij antwoordde: Ja, maar die heeft vanochtend pony gereden dus die mag helemaal niet komen!
Daar waren ze heel streng in, en hij heeft toen ook haar ouders opgebeld en gezegd dat ze niet mee mocht. Echt vet zielig voor dat meisje, maarja, ik kan er ook niks aan doen! Uiteindelijk was het spectacle echt super schattig, al die kleine ninja's! Tegen 5uur mochten alle ouders/kinderen taart eten (die we vanochtend hadden gemaakt) en tegen half 6 was iedereen weer vertrokken en konden wij de rommel opruimen!
Vanavond ga ik nog naar de show kijken: Music celebrations met allemaal leuke liedjes: MJ, lady gaga en ga zo maar door en daarna nog even naar de disco, aangezien het de laatste avond is van Melanie's familie.
Morgen is mijn vrije dagje en hebben Melanie en ik fietsen gehuurd om naar het strand in (Saint Raphael) te fietsen en daarna lekker uit eten te gaan! Dus dat wordt hopelijk een super leuk/ontspannen dagje!

Tot snel,

Bisous Milou

  • 06 Augustus 2011 - 10:54

    Bert En Annemiek:

    Hai Milou,
    Leuk avondje daar in Cannes, super. Nou en zaterdag veel fietsplezier en lekker uit eten.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 19922

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: