Le jeudi 4 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le jeudi 4 aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le jeudi 4 aout

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

04 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour tout le monde,

Vandaag alweer donderdag 4 augustus, bijna weer weekend! Omdat mijn mobiel gisteravond kapot was gegaan, was ik bang dat de wekker het niet zou doen en dat ik me zou verslapen. Dus had ik Kirsten gevraagd of zij voor mij de wekker om 8uur wilde zetten en me dan zou wekken en gelukkig deed ze dat ook, aangezien ze er zelf ook om 8uur uit moest.
En inderdaad,om 8uur klopte Kirsten op mijn deur: "Milou, wakker worden, het is 8uur!" echt heel aardig. Maar gelukkig deed mijn wekker het ook nog, dus daar ben ik echt heel blij om.
Weer samen met Kirsten ontbeten en daarna tegen kwart over 9 naar mijn werk. Vanochtend zou ik samen met Melanie bij de 3/4 jarigen gaan. Wij moesten namelijk gaan wandelen.
Gelukkig hadden we er deze ochtend maar 3, dus dat was makkelijk. Samen zijn we met de 3 kinderen gaan wandelen om half 11 ongeveer. We zijn naar het meer gelopen waar allemaal eenden en bevers(waterratten) zaten, echt super leuk om naar te kijken! Dat vonden die kindjes trouwens ook. Daarna wilden we naar het andere meer gaan, maar we wisten niet precies hoe we daar moesten komen. We zagen wel een weg voor ons (een steile) en dachten dat we daar wel uit zouden komen bij het andere meer. Dus wij met 3 kleine kinderen daar heen gelopen. Het was nog een hele verantwoordelijkheid, aangezien het echt heel hoog was en zonder vangrail of iets dergelijks. En toen we eindelijk helemaal bovenaan waren, bleek dat het doodliep en konden we weer terug naar beneden! Echt best wel gevaarlijk, en ik had ook nog best wel hoogtevrees daarop die berg!
Toen we eindelijk weer beneden waren, namen we de andere route (die ook omhoog liep) en kwamen we bij de supermarkt uit! En alle 3 de kindjes waren zooo moe, dat Melanie en ik hadden besloten om even 5 ijsjes te halen, aangezien wij ook helemaal bekaf waren! Even lekker met z'n allen op een bankje een smartie ijsje gegeten en daarna naar de andere groep kindjes toe gelopen die repetities hadden voor de show, dat hebben we nog een kwartiertje gekeken en toen was het alweer 12uur.
Daarna weer la danse de la piscine en toen mijn boodschapjes weer gehaald.
Tijdens mijn lunch nog even lekker gezond bij het zwembad, en ik hoop dat ik nu toch echt wel bruin aan het worden ben!!!
Daarna tegen half 3 weer begonnen. Deze middag had ik met Melanie en Anaïs een grand jeu (groot spel). Het was precies hetzelfde spel als gisteren met de 9/11 jarigen. Iedereen moest weer die foto's zoeken en daarna een puzzel oplossen en de schat in het theater zoeken. Met deze kinderen vond ik het toch wat leuker.
Daarna was het alweer snel 5uur en werd iedereen weer opgehaald en ben ik ook weer naar huis gegaan en heb ik nog wat kleine boodschapjes voor vanavond/morgen gehaald.
Dit berichtje is wat korter dan normaal, maar dat komt omdat ik zo om kwart over 7 met Melanie en haar ouders/zusje naar Cannes ga, even lekker wat drinken op het terras. Maar morgen zal ik weer een iets uitgebreider verslag geven!

Heel veel bisous & liefs,
Milou

  • 05 Augustus 2011 - 17:55

    Bert:

    Leuk naar Cannes, misschien zie je nog wel enkele beroemdheden.
    Ga aan de zee fijn op een terras zitten en kijken maar !!!
    Lotte is weer thuis dus het is nu gedaan met de rust
    Tot spoedig

  • 05 Augustus 2011 - 17:58

    Bert:

    Leuk dat je naar Cannes gaat,lekker aan de zee en beroemde mensen spotten.
    Nog één dag en je hebt weer vrij (gordijnen wassen,strijken,huis poetsen,ramen lappen ) hahaha
    Tot spoedig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19970

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: