Mijn vrije zaterdagje 23 juli - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Mijn vrije zaterdagje 23 juli - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Mijn vrije zaterdagje 23 juli

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

23 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Helloooo,

Ik ben net terug van een super leuke vrijdagavond/zaterdag. Gisteravond om half 8 werd ik opgehaald voor bij de receptie door de familie Te Kulve. Het feest kon beginnen!!
Ik had nog best veel meegenomen, o.a. een handdoek, shampoo, pyama, toilettas, makeuptasje, hoeslaken, mijn kleine tasje met portemonnee, mijn mobiel en ga zo maar door! En dat allemaal voor 1 nachtje. Maar het was echt super!! Toen ze aankwamen, zijn we direct doorgereden naar Fréjus, waar we heerlijk uit eten zijn geweest. We hadden een 3 gangmenu voor een goede prijs en we zaten met z'n vijven op een van de beste plekjes. In het begin deed de ober nog een beetje moeilijk en zei hij dat alles vol en gereserveerd was, maar toen hij merkte dat wij dan maar weer verder zouden gaan, maakte hij opeens toch nog een plekje vrij, en wat voor een!
Als voorgerecht hadden wij allemaal, behalve Rik, Tarte fine (of zo iets). En het smaakte heerlijk! Rik had als enige Mosselen met saus.
Daarna als 2e hadden we alle vijf een bordje patat met brochettes. Dat was ook heerlijk en als toetje hadden Manouk en ik een heerlijke verse ananas en hadden Rik, Wim en Linda een chocolade moes. Ook dat zag er lekker uit.
Na het eten zijn we nog even verder gelopen en waren er nog wat mensen in het water op een boot aan het 'vechten'. Ze moesten elkaar er proberen af te gooien. Wel grappig om te zien. Helaas was er niet echt een marktje meer en zijn we tegen 10uur naar hun camping gereden. Daar ging Rik meteen uit met zijn vriendengroepje en hebben wij nog even lekker een roséetje gedronken. Tegen half 11 was er vuurwerk en zijn we nog even naar boven gelopen bij de camping, zodat we het allemaal goed konden overzien en tegen 11uur zijn we gaan slapen. Ik lag samen met Manouk in een cabine en Rik lag in de voorkamer.
De volgende dag (vandaag/zaterdag) stonden we om 8uur op. Net als normaal voor mij, dus geen uitslapen, maar dat vond ik helemaal niet erg! Eerst even lekker douchen en ontbijten (stokbrood) en daarna tegen half 10 vertrokken we vanaf de camping naar Les Gorges du Verdon. Dat zou heel erg mooi moeten zijn, maar wat jammer nou dat wij dat niet hebben kunnen zien. Voordat we er namelijk waren, moesten we eerst helemaal omhoog met allemaal slingerbochten. En toen we halve wege waren, trokken Rik en ik het echt niet meer, aangezien we ons echt niet goed voelden, en Rik werd zelfs helemaal niet goed. We hebben toen maar besloten om weer terug te gaan en in plaats daarvan naar Saint Tropez te gaan, ook niet verkeerd!
Helaas was het zarte zaterdag vandaag en stonden we voordat we bij Saint tropez waren eerst nog lang in de file. Tegen half 2 kwamen we uiteindelijk aan en konden we de auto ook meteen goed parkeren bij de haven. We zijn toen langs alle mooie grote schepen/boten gelopen en ik heb heel veel foto's gemaakt. Daarna zijn we allemaal kleine straatjes ingelopen op zoek naar een bakkertje waar we lekker iets konden eten. Maar alles was zo duur hier, dat we uiteindelijk naar een supermarktje zijn gegaan en ipv een broodje een magnun gold hebben gegeten! Ook lekker, haha.
Daarna zijn we nog wat kleine kledingwinkeltjes ingelopen en nog een keer langs de haven. Toen was het inmiddels alweer half 5 en zijn we weer richting de auto gelopen. Op de terugweg was ik zoo moe, dat ik ook nog even in slaap ben gevallen en toen ik even later weer wakker werd, bleek het dat we weer even in de file hadden gestaan, balen!! Eerst nog even naar de supermarkt, de Cora, en tegen half 7 waren we weer ongeveer terug op de camping. Wat een vermoeiende dag! Een uurtje later hebben we nog wel super lekker gegeten: we gingen namelijk bbq'en en tegen 9uur hebben ze mij weer terug gebracht hier op de camping waar ik nu weer mijn verhaaltje zit te typen.
(Oja, wat er nog wel gebeurd was: toen ik gisteravond uit de auto bij hun camping wilde stappen, gooide ik de deur iets te snel/hard open waardoor de deur tegen een andere auto aankwam, en de (dronken/verslaafd aan drank) buurvrouw had dat heeeeeeel goed gehoord zei ze. Maar gelukkig bleek er helemaal niks te zijn beschadigd en was alles goed afgelopen! Die buurvrouw is inmiddels ook vertrokken! Haha).

Ik hoop dat jullie het ook goed hebben daar in Winterswijk of in Frankrijk en dat we elkaar snel weer zien, mis jullie wel erg!!

Liefs, Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19926

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: