het middagprogramma van 22 juli - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu het middagprogramma van 22 juli - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

het middagprogramma van 22 juli

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

22 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Om half 3 was het weer tijd om te beginnen. Bij de miniclub aangekomen, hoefde ik eigenlijk niet zoveel te doen. Ik hoefde niks voor te bereiden, aangezien er DE kindershow was: 1 keer in de twee weken.
Er deden helaas maar vier kinderen mee, en deze middag mocht ik alleen kinderen toelaten die ook hadden geoefend voor de show, en dat waren er dus maar 4: Louise, Arthur, Daphnée en Timéo. Maar Timéo viel al af, want hij was vanmorgen ziek naar huis gegaan.
Maar er werd 1 uitzondering gemaakt: Tom en Louis, maar dat is meer omdat hun ouders hier ook werken.
Toen alle drie + Tom en Louis er waren, werd er nog 1 keer geoefend op muziek in de miniclub zelf. Daarna vertrokken de 3 zenuwachtige kindjes met Jennifer en ik samen met Tom en Louis.
Bij aankomst stond de muziek al aan en was er nog een andere (oudere) groep kinderen aan het repeteren met Laurance. Jennifer maakte de 3 deelnemende kindjes op als Kunfu strijders, echt zóo schattig. Ik ging samen met Tom en Louis erbij zitten, en ze waren best wel bang voor de oudere kinderen, die een wit masker ophadden en een groen deken over zich heen.
Tom kroop bij mij op schoot en Louis verstopte zijn gezicht ook achter mij!
Toen ze eindelijk weer durfden te kijken, kwam daar een "strenge" politieman aan: Cyril. Daar schrokken ze in eerste instantie ook van, omdat ze niet doorhadden dat hij het was.
Uiteindelijk toen iedereen was opgemaakt en backstage was, gingen de deuren open en kwamen alle ouders, zusjes, broers, opa's en oma's binnen. Wij hadden gelukkig een eerste rangs plek!! Inmiddels was het al half 5 voordat de show eindelijk begon en het was ook zo weer afgelopen. De 3/4 jarigen deden een dansje met Jennifer, de 5/6 jarigen deden een dansje met Maxime en de 7/11 jarigen deden een dansje met Laurance.
Tegen 5uur was het ook al afgelopen en mochten alle ouders + kinderen naar de miniclub waar weer lekkere taart/drinken klaar stond. Helaas was alles in mum van tijd op en heb ik niks gehad... Balen!
Daarna was het natuurlijk tijd voor de grote schoonmaak en tegen 6uur kon ik rustig naar huis, want ik heb weekend!!
Zodadelijk tegen half 8 word ik opgehaald door de familie te Kulve en gaan we lekker uiteten en vuurwerk kijken, daar heb ik echt zin in.

  • 22 Juli 2011 - 17:57

    Annemiek,Lotte,Bert:

    Nou Milou, het klinkt alsof je het enorm naar je zin hebt daar, met alle kleintjes en het animatie-team. Volgens mij gaat het ook echt goed,hè? Wat ontzettend fijn voor je dat je zo'n leuk weekendje met de familie te Kulve voor de boeg hebt.Geniet er lekker van, en maak maar veel foto's, die we dan thuis lekker kunnen bekijken. Wij hadden vandaag voor het eerst ook echt zomerweer hier in Normandië. Hopen dat de rest van de vakantie ook zo goed verloopt.
    Liefs van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 19985

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: