Le dimanche 24 julliet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le dimanche 24 julliet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le dimanche 24 julliet

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

24 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir tout le monde,

Vandaag weer mijn eerste werkdag na het 'weekend'. Vanochtend had ik me helaas vergist in de tijd, want ik stond al om kwart over 7 naast mijn bed toen ik erachter kwam dat het een uur te vroeg was. Slapen kon ik niet meer, dan maar even proberen te slapen, wat natuurlijk niet lukte.
Dus tegen kwart voor 8 ben ik gaan douchen, en ik had vandaag het hele huisje alleen voor mezelf, aangezien Kirsten bij haar ouders ging slapen.
Helaas voelde ik me niet zo heel lekker vanochtend, had diaree en voelde mijn ogen ook prikken/warm worden. Hopelijk word ik niet ziek.
Tegen kwart over 9 was ik weer op de miniclub. Melanie had van haar ouders (die hier nu ook voor 2 weken staan) haar bankgegevens uitgeprint gekregen van de bank enzo, dus vroeg Cyril meteen aan mij of ik deze ook bij me had, maar helaas. Ik vertelde dat de bank mij dit niet via de mail toe kon sturen ivm veiligheidsvoorschriften en dat mijn ouders in Frankrijk zaten. Dus nu wil hij het op cheque geven??? Kunnen ze niet een weekje wachten? Maargoed. Samen met Jennifer ging de miniclub 3/4 jaar weer open om half 10 en er waren uiteindelijk maar 3 kindjes. Dat was niet wat we gehoopt hadden en we konden helaas onze activiteit ook niet doen, omdat er te weinig kinderen voor waren. Toen hebben we maar een wandeling langs het meer gemaakt en naar de eendjes gekeken. Toen tegen 12uur werden ze alle drie weer opgehaald en moesten wij naar de 'algemene' miniclub toe voor een korte bespreking. Daar werd gezegd dat wij allemaal optijd aanwezig moesten zijn, minimaal een kwartier voor tijd!! Er was vanmiddag helaas geen danse de la piscine, omdat het zondag was. Dus ik ben dit keer in m'n eentje naar de supermarkt gegaan, aangezien Melanie bij haar ouders ging eten. Ik heb voor mezelf een lekkere salade gekocht en daarna nog even geïnternet.
Omdat we op tijd moesten zijn, zodat we alles konden voorbereiden, waren Melanie en ik precies om 10 over 2 al bij de miniclub. Maar wat bleek: alles zat nog op slot en er was nog niemand. Dus gingen wij maar even buiten op een bankje zitten tot 10 voor half!! Toen kwam er pas iemand binnen met de sleutel! Wij waren keurig op tijd en dan komt de rest nog te laat. Haha.
Vanmiddag zouden we allemaal kleine spelletjes gaan doen. Maar wat bleek: Er waren helemaal geen kindjes gekomen deze middag! Jennifer en ik hebben tot 10 over drie gewacht, maar er kwam niemand. NOUJAAAA. Dus hadden we weer niks te doen en hebben we het hele gebouw maar schoongemaakt.
Ook werd ik weer uitgelachen aangezien ik op een hele grappige manier volgens Cyril schoonmaakte. Ik danste met de bezem en keek dan om me heen ofzo. Dat vond hij zooo grappig, dat hij het bij iedereen heeft voorgedaan.. ;(
Daarna was er om 6uur weer de voorstelling van de staff 2011. Dat is ook altijd er grappig. Meestal moeten Melanie en/of ik met Cedrick mee naar voren op het podium om de Nederlandse mensen toe te spreken. Zo ook dit keer. Ik en Melanie liepen met Cedrick mee door het doek naar voren. De rest van het team bleef achter de gordijnen staan. Melanie vertelde namens mij aan alle Nederlanders dat ze hun kinderen naar de miniclub moesten sturen en dat wij daar dan waren! Daarna mochten wij weer terug naar de rest van het team achter het doek en vertelde Cedrick nog een klein verhaaltje. Toen ging het doek open en werden wij allemaal één voor één voorgesteld. Maar toen Cedrick bij mij was werd ik door Cyril naar voren geduwd en moest ik als enige een buiging maken voor al die mensen, haha. Gelukkig is het deze avond gefilmd allemaal door de ouders van Melanie en hopelijk krijg ik dat nog een keer te zien (en jullie ook natuurlijk)!
Daarna was het weer tijd voor de inschrijfronde en konden alle mensen hun kinderen weer inschrijven voor de miniclub. En ons (Nederlandse) praatje heeft wel gewerkt want er kwamen echt veel Nederlanders op ons af. Zo ook een vrouw die haar dochter van 4 jaar wilde inschrijven met de naam: MILOU !! JEEEEJ eindelijk iemand die net zo heet als ik. Vet grappig.
Daarna tegen half 8 ben ik naar mijn huisje gegaan en heb ik mijn lekkere speklap gegeten. Heerlijk!

Dat was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het nog steeds volhouden en tot snel

Bisous,

Milou

  • 24 Juli 2011 - 19:53

    Marloes:

    Dit is wel heel snel;p
    Hihi werkse morgen!

  • 25 Juli 2011 - 14:45

    Hennie:

    Zo te lezen, vermaak je je prima.Ik zou ook maar met de bezem blijven dansen. Hebben de Fransen wat te lachen.
    Hier op de camping Beauregard bij Mornas hebben ze ook een goede animatie. Maar wij gaan a.s. woensdag alweer naar het koude kikkerland.

  • 25 Juli 2011 - 16:18

    Suzan:

    Heee,
    Ik hou het nog vol hoor! Af en toe een dagje met iets meer te lezen.. Maar ik blijf het leuk vinden!=D
    Gelukkig dat er nu wat meer Nederlandse kindjes komen, als het goed is! Maar dat zullen we vanavond wel weer lezen!
    Hoop iig dat je niet ziek bent en gewoon door kan werken!
    Ben zelf ook druk aan het werk, maar spreek je vast nog een keertje op msn!=D

    Liefs Suzan

  • 25 Juli 2011 - 19:32

    Annemiek:

    Met plezier je stukje weer gelezen hier. Wij hadden vandaag redelijk goed weer en zijn naar Deauville/Trouvile en Honfleur geweest. Erg gezellige kustplaatsjes. Zorg maar dat je niet ziek wordt en eet iets gezonds af en toe!!!!
    Kusjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 19954

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: