Mijn eerste echte rustdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Mijn eerste echte rustdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Mijn eerste echte rustdag

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

09 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut!

Vandaag mijn allereerste echte rustdag. Daar was ik wel aan toe na een hele drukke week.
Maar even nog een kort verhaaltje over gisteravond. Ik zat rustig na het skypen bij mijn huisje wat te drinken toen ik opeens geritsel van onder mijn huisje (achter mij) hoorde. Daarna hoorde ik wat geknor. Ik had al gehoord en gelezen op zoover dat er 's nachts everzwijnen rondliepen, maar had ze nog nooit echt gezien. Tot gisteravond dus. Na wat geritsel kwamen er gewoon 8 everzwijnen onder mijn huisje vandaan en renden naar de overkant!!! AAAAAAH. Ik schrok me rot. Ik stond zowat op de stoel en durfde me niet te bewegen. Na een paar seconden toen het even stil was, rende ik naar de deur en draaide hem snel op slot! Even later zag ik ook een paar mensen (campinggasten) voor mijn huisje staan met een foto toestel. Wat bleek: ze waren al een aantal dagen/avonden bezig met het fotograferen van deze beesten! Echt geniaal. Maar helaas was het nog steeds niet gelukt. Helaas.
Even later ben ik ook naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen. Ik werd ook pas om 10 uur mijn bedje uitgebrand door de felle zon die door mijn raampje scheen (aangezien ik nog steeds GEEN gordijnen heb!). Daarna een douche genomen en lekker ontbeten. Aangezien iedereen om mij heen nog sliep had ik een rustige ochtend. Ik was naar het winkeltje gelopen heb daar een lekker vers stokbrood gekocht, wat lekkere tapenade voor op het stokbrood en een koude fles water. Toen ik terugkwam was het inmiddels als half 12 en heb ik nog even ge-internet. Om half 1 werd Tom (de vriend van Kirsten) ook wakker en heb ik samen met het gegeten: ik lunch, hij ontbijt.
Na de middag ben ik nog naar de receptie gelopen om mijn rekeningnummer door te geven. Anders kan er namelijk geen geld gestort worden, en dat is nou juist wel het doel van deze 'vakantie'.
Om half 2 ben ik naar het zwembad gegaan en kwam ik 2 Nederlandse kindjes tegen. Zij hadden mij al vaker gezien en wisten ook dat ik Nederlands was, want dat hadden ze als eerste toen ze hier kwamen nagevraagd. Ik ben toen tot half 6 met hen in het zwembad geweest. Samen van de glijbaan en 'speeltjes' opgedoken! Erg gezellig, maar helaas ben ik nu wel verbrand op mijn arm/wang. Tegen de avond ben ik nog een keertje naar het winkeltje gelopen omdat iemand mijn waterfles had 'gepikt' en heb ik ook nog wat lekkere aardappeltjes gehaald voor de avond. Die heb ik ook heerlijk gegeten samen met gebakken spekjes en een salade!
Deze rustdag had ik echt even nodig, en ik kan er weer met volle teugen tegenaan morgen!!

Tot snel,
Liefs & Bisous

Milou

  • 09 Juli 2011 - 20:53

    Suzan:

    Hee,
    Ze moeten je wel hebben he? Eerst de vogeltjes, nu de everzwijnen.. Maar lijkt me op het eerste ogenblik ook wel eng ja.. Vooral als je niet weet, wat het eerst is!
    Moet je ze ook maar proberen op de foto te zetten, als je ze weer ziet. Wil ze ook wel eens zien! Hahaha..
    Maar mooi dat je er weer tegenaan kunt! Veel succes deze week!

    xxx

  • 10 Juli 2011 - 06:15

    Papa Bert:

    Leuke beestjes die zwijnen, pas maar op ! Goed insmeren vandaag dus.
    Hier wordt het vandaag ook lekker weer en ga dus vanmorgen fietsen met de club.Vanmiddag komt Oma en gaan we de Tour de France kijken en de nieuwe koelkast.Terwijl ik dit typ,s morgens 8 uur snurkt die Dukie heel hard
    Kus Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19937

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: