De week is rond - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu De week is rond - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

De week is rond

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

08 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour allemaal,

Vandaag is het vrijdag en ben ik alweer aan m'n laatste dagje bezig voor het "weekend". Vandaag stond de ochtend in het teken van: Le spectacle! Oftewel, de show die de mini club ging geven in de middag. Bij aankomst konden de kinderen kiezen of ze deze ochtend wilde paardrijden of wilden repeteren voor de show. De meeste kozen, niet heel verrassend, voor het paardrijden.
Cyril ging uiteindelijk met 6 kindjes naar Salle Oo toe en ging het spectacle oefenen. Ik bleef achter met 9 andere kindjes. Gelukkig kwam Miriam me helpen met het paardrijden. Ieder kindje mocht 5 minuutjes rondjes rijden over de jeu de boule baan en ik moest met de rest van de kindjes allemaal "kleine spelletjes" gaan doen! Dat werd mij héél duidelijk gezegd. Maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan!
Ik had namelijk een leuk spelletje bedacht met een Skippybal en wat stoelen, waar de kindjes dan omheen moesten stuiteren. Ik was het druk aan het opbouwen, toen ik zag dat alle kindjes bij het raam stonden te kijken naar de pony!!
Uiteindelijk ben ik de hele ochtend druk geweest met zeggen dat ze mee moesten spelen en dat ze niet uit het raam moesten gaan kijken! Echt vermoeiend, haha.
Tegen kwart over 12 was er weer de campingdans bij het zwembad. Eigenlijk doen we elke dag 2 dansjes: Mueve la collita van balli di gruppo en A gotta feeling van de black eyed pease, die vorig jaar de dans van de camping was! Echt heel erg leuk en vrolijk altijd daar!
Tegen half 1 ga ik altijd nog even naar het winkeltje achter het zwembad om wat eten en drinken te kopen voor de dag en dan lekker pauze houden.
Om half 3 dacht ik weer te beginnen, maar ik had het verkeerd begrepen, want we gingen vandaag pas om 3 uur open aangezien we deze middag LE SPECTACLE hadden. Spannend!!!! Ik dacht dat het niet heel veel zou voorstellen, aangezien bijna niemand echt goed meedeed, maar niets was minder waar. Het was echt een erg leuke en schattige show! En er waren ook heel veel ouders die kwamen kijken. Na de show, die om 5 uur af was gelopen, stonden er binnen bij het animatiehok allemaal lekkere cakejes en snoepjes klaar voor alle ouders en kinderen. Maar natuurlijk werd er ook weer heel veel geknoeid en konden we het na de tijd weer allemaal schoonmaken.
Nu ga ik zo skypen met m'n ouders als ze tijd hebben en daarna lekker eten en misschien nog naar de show kijken die vanavond is (maar die heb ik vorige week ook al gezien).

En lieve vriendinnen: ik mis jullie ook héél erg, en ik zou willen dat we hier in Frankrijk een lekker wijntje konden drinken, maar dat gaan we zeker doen als ik weer in Winterswijk ben!!!!

Tot snel,
Liefs Milou

  • 08 Juli 2011 - 19:07

    Marloes:

    Hee,

    Wat super dat je het zo naar je zin hebt!
    En natuurlijk gaan we een wijntje drinken als je weer terug bent! Drink er maar een op ons daar, wij denken ook zeker aan jou als we hier op het terras zitten!

    Liefs,
    Marloes

  • 08 Juli 2011 - 20:28

    Annemiek:

    Ha Milou
    Bijna weekend en bijna uitslapen. Geniet maar lekker van je vrije dag morgen
    Kusjes van ons

  • 09 Juli 2011 - 09:41

    Suzan:

    Hee,
    Zo te lezen, vermaken die kinderen zich daar ook wel!=D Is alleen niet altijd even makkelijk, hahaha..
    Krijg als ik dat filmpje zie op facebook al helemaal zin om op vakantie te gaan! Lekker zonnetje erbij en lekker vrolijk..

    En dat wijntje doen we zeker als je terug bent..
    Geniet vandaag van je vrije dag! Hier is het alweer lekker zonnig, ik hoop daar ook!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 19990

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: