de zevende werkdag! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu de zevende werkdag! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

de zevende werkdag!

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

10 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Hello allemaal,

Vandaag na een rustdagje er weer tegenaan! Ik werd om 8 uur wakker vanochtend van de wekker, en ik had echt even geen zin om op te staan!! Ik was zoo moe. Maar na een koude douche, ging het alweer stukken beter. Even lekker ontbeten: broodjes met chocopasta, aangezien het stokbrood niet meer te eten was na gistermiddag helaas.
Om kwart over 9 precies was ik op de mini club en voordat ik kon beginnen, moest ik eerst iedereen weer 2 zoenen geven. Deze middag was het "nieuwe" Nederlandse meisje ook gearriveerd: Melanie heette ze. En zei ging werken bij de 5/6 jarigen. Ik kwam erachter dat het blaadje met het rooster voor de mini club niet goed zat vastgeplakt en dat er 1 dag was weggewaaid! Heb ik weer.. maar gelukkig wist ik nog wel wat we de ochtend zouden doen, namelijk: Jeu de Connaissance (kennis spelletjes). Samen met Roxane, aangezien zij Française is. Maar helaas hadden de kindjes vandaag niet zoveel zin, en deden ze hun eigen ding. Dus gingen wij maar in een hoekje zitten kletsen. Maar we letten beide wel goed op of Cyril er niet toevallig aan zou komen, want hij zou dat waarschijnlijk niet goed vinden, haha. Maar hij was vandaag ziek: droeg een dikke sjaal en een dikke broek!
Tegen de middag had ik weer pauze en ben ik naar het winkeltje/bakkertje gelopen op de camping. Onderweg kwam ik nog allemaal Nederlandse kindjes tegen die mij weer herkende en die waren maar wat geinteresserd in mij, in wat ik nu allemaal weer ging doen! Echt heel schattig.
Maar bij het bakkertje kocht ik een lekker "saucijzenbroodje" en een koude fles water.
Na de middag moest ik om 3 uur weer beginnen en mocht ik samen met Melanie gaan werken bij de 3/4 jarigen!! Dat vond Cyril wel een goed idee. Haha. Wij, 2 Nederlandse meisjes met al die Franse kindjes! Het was erg grappig en we deden deze middag: Jeu Olympics (olympische spellen) Dat was erg leuk om met z'n tweeën te doen, maar ook erg moeilijk! Wat minder leuk was, was dat er een kindje heel hard was gevallen op mijn hoofd en daar nu een dikke bult heeft zitten! Wel sneu.
Ook vertelde Cyril nog tegen Melanie dat ik als ik iets niet begreep soms gewoon: Oui Oui zei! haha, daar moest ze wel om lachen, want dat deed zij namelijk ook hetzelfde!
Tegen 6uur was het weer tijd om het podium op te gaan, om ons voor alle "nieuwe" campinggasten voor te stellen: Staff de 2011!!!!!!!
Deze keer hoefde ik niets te zeggen (gelukkig) maar werd bij mij wel verteld dat de Nederlanders bij mij aan het juiste adres waren!! Dat duurde ook tot een uur of 7 en toen ben ik naar mijn huisje gegaan en heb ik Bami met gebakken aardappeltjes en gebakken spekjes gegeten. Echt heerlijk.
Nu zit ik hier op de computer, net geskypd met de familie en dan is mijn dagje alweer voorbij.

Op naar 11 juli!
Bisous, Milou

  • 10 Juli 2011 - 19:37

    Milou Stéphanie Slotboom:

    Sorry voor de vele spelfouten, maar dat komt door de snelheid van het typen en doordat ik in Frankrijk zit ;)

  • 10 Juli 2011 - 19:45

    Gerdien:

    Leuk zeg die berichtjes steeds van jou! Volgens mij heb je het er prima naar je zin. Wat sneu van dat jongetje dat gevallen was.. Achja, de iets minder leuke mokenten horen er ook bij helaas. Wat leuk ook trouwens dat de kinderen je al herkennen! Je kunt daar al niet meer onherkenbaar over de straat, haha :p

    Liefs uit Italie ;)

  • 11 Juli 2011 - 09:43

    Lotte:

    hahaa, die kindjes doen precies hetzelfde als wij vroeger bij dat animatieteam altijd deden , vandaag weer een nieuwe leuke dag :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 19992

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: