De vijfde dag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu De vijfde dag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

De vijfde dag

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

07 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir tout le monde,

Vandaag de vijfde dag en weer een erg drukke maar leuke en gezellige dag. Vanochtend was het opstaan om 8uur nog moeilijker, aangezien ik de avond ervoor mee had gedaan aan allerlei spelletjes voor de kinderen. Ik moest namelijk gaan staan bij het kegelen met waterflessen. Er leuk om die kleintjes dat te zien doen. Dit duurde tot een uur of 11 toen ik eindelijk naar mijn huisje kon. We hadden er een nieuwe bewoner bij, want de vriend van Kirsten, Tom, was aangekomen. Hij kwam voor een weekje bij Kirsten op bezoek. Ik heb toen nog even bij hen aan tafel gezeten en ben tegen 12uur gaan slapen.
Vanochtend moest ik dus zoals elke ochtend om 8 uur opstaan en om kwart over 9 beginnen.
Het gaat elke ochtend al veel beter, en ik begrijp de kindjes ook steeds meer.
Ook deze ochtend was Arthur, het belgische jongetje, weer van de partij. Hij heeft het altijd in het begin nog een beetje moeilijk en wrijft dan ook in z'n oogjes, maar als hij eenmaal aan het kleuren is, is hij zijn papa en mama zo weer vergeten.
Maar deze ochtend werd in tweeën verdeeld. Ik mocht met de kinderen gaan verven en Cyril ging met de rest aan de show voor vrijdag (morgen) avond werken. Ik had alles netjes en schoon klaar gezet, maar je weet dat het met die kinderen nooit schoon blijft. Ook deze ochtend niet: alles zat onder de verf. De tafel, de stoelen, de vloer en ook de kinderen zelf zaten helemaal onder gekliederd. Een hele boel om het allemaal weer schoon te krijgen, maar het resultaat mocht er ook zijn! Echte kunstenaars.
Tegen 12 uur was er weer de dans rond het zwembad en daarna pauze.
Om half 3 ben ik weer begonnen en was het thema van de middag: Grand Jeu ( Jeu d'oeil). Hierbij was er een groot bord met allemaal nummers en mochten de kinderen met een dobbelsteen gooien (een soort ganzenbord). Ze vonden het allemaal heel erg leuk en vochten bijna om wie er met de dobbelsteen mocht gooien!! Aangezien het erg gezellig was, vloog de tijd om en was het zo weer 5uur.
Cyril vroeg mij of ik alvast voor volgende week het rooster kon maken en dat heb ik toen ook gedaan tot 7 uur. Daarna ben ik weer naar mijn huisje gegaan waar ik Tom alleen aantrof. Hij had niet zoveel te doen, aangezien Kirsten de hele dag tot 8 aan het werk was.

Ik heb weer een vermoeiende dag achter de rug maar heb wel weer genoten. Ik ga nu zo maar even wat eten, want het is alweer 10 uur. Morgen mijn laatste dagje en dan de zaterdag lekker vrij om uit te slapen!!! Daar ben ik echt aan toe.

Heel veel liefs
Bisous,

Milou

  • 07 Juli 2011 - 22:02

    Suzan:

    Hee,
    Vandaag weer lekker druk geweest ja!
    Het blijft leuk om te lezen!
    Nog 1 dagje en dan heb je even vrij.. Weet je al wat je die dag gaat doen?
    Veel plezier! Maar ik heb je wel gemist bij de Revolutie op het terras!=(

    xxx

  • 07 Juli 2011 - 22:12

    Mieke:

    Miloutje!!
    Weer een leuk dagje zo te zien! En ook fijn dat je tussen de middag bijvoorbeeld nog een duik kan nemen ;)
    Idd we hebben je gemist op het terras!! :( Als je terugbent moeten we het zekers inhalen! :)

    xxxx

  • 08 Juli 2011 - 08:10

    Annemiek:

    Je hebt het wel gezellig met die kleintjes, geloof ik. Weet je al wat je op je vrije zaterdag gaat doen?
    Misschien eens informeren of je naar het dorpje kunt lopen.
    Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 19936

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: