de vierde dag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu de vierde dag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

de vierde dag

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

06 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut!

Vandaag alweer mijn vierde dagje, wat gaat het toch weer snel. Om 8uur ging de wekker en ben ik moe opgestaan. Het is zo raar, maar echt elke nacht droom ik over Winterswijk en wordt ik 's ochtends wakker met een gevoel van: waar ben ik?? Ook deze morgen weer. Maar al snel wist ik het alweer. Ik heb 3 lekkere boterhammen met nutella gegeten en 2 glazen water gedronken. Daarna nog een appel en ik kon er weer tegenaan voor het ochtendprogramma. Bij aankomst werd mij verteld door Cyril: "heb je een bikini aan?" en "je moet om 2uur naar de dokter". Over het algemeen snap ik al redelijk snel wat ze zeggen hier in Frankrijk, maar hier wist ik echt niks op te zeggen. Hoezo bikini, ik ging toch knutselen? En hoezo de dokter? Ik ben toch gezond? Na wat vraagwerk, begreep ik dat ik niet met de 3 en 4 jarige vanochtend ging werken, maar met de 5 en 6 jarigen en dat ik met ze ging zwemmen!!!!! YES ! Er bleken weer 2 belgische meisjes bij te zitten, die heel erg blij waren met mijn komst, aangezien ze er anders niks van hadden gesnapt. Het zwemmen was erg leuk: alle kindertjes moesten een rood badmutsje op doen en bandjes om. Daarna mochten ze het water in en moest ik samen met Anaïs en Joell goed opletten dat er niemand verdronk. Gelukkig gebeurde dat ook niet! Tegen kwart voor 12 was het afgelopen en liepen we met alle kindertjes weer terug naar het clubhuisje. Daar werd iedereen weer aangekleed en konden ik en de andere animatie mensen weer naar het zwembad voor de danse du camping. Ik ken hem al steeds beter!
Aangezien ik nog niet veel begreep van "medicament" vroeg ik of Kirsten (mijn huisgenootje) wist wat het was en waar het was. En wat bleek, zij moest een kwartier voor mij naar de dokter voor een onderzoek of je wel of niet gezond bent voor dit werk hier. Ik had er nog nooit eerder van gehoord dat dit moest, maar vooruit. Tegen 2uur liep ik naar de "vrachtauto" waar de dokters binnen zaten. Eerst werd ik gewogen en gemeten, en daarna werd mijn ademhaling gecontroleerd en gekeken naar mijn reflexen. Gelukkig bleek het allemaal goed te zijn en kon ik weer terug naar de mini club. Want ik was deze middag alleen met de kinderen aangezien Cyril iets anders te regelen had. Het was echt een zware middag, omdat ik opgescheept zat met 8 kinderen die allemaal mijn aandacht vroegen. Echt vermoeiend!!!
Gelukkig ging dit ook allemaal goed en zit ik nu helemaal uitgeput dit verhaaltje te typen. Vanavond staat er iets bij het zwembad op het programma, aangezien het zwembad vanavond tot een uur of 10 open is. Daar ga ik me straks maar even op voorbereiden, maar eerst nog even lekker eten, daar ben ik echt aan toe!!

Heel veel liefs en tot het volgende verhaaltje maar weer,

Milou

  • 06 Juli 2011 - 18:19

    Papa Bert:

    Leuk verhaal weer,maar pas op : ik word is zonder "T" hoor.
    Je eet al veel beter en dat moet ook omdat het natuurlijk erg vermoeiend is met die kleine kinderen.
    Lijkt me wel erg leuk en dankbaar werk en bovendien word jij zo de popi-jopi van de camping.
    Veel plezier en tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 19962

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: