Mijn aller aller laatste vrije zaterdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Mijn aller aller laatste vrije zaterdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Mijn aller aller laatste vrije zaterdag

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

20 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut!

Laat ik eerst even beginnen met de vrijdagavond. Nadat ik hier ge-internet had, ging ik samen met Melanie tegen half 10 naar de show. De hekken waren nog gesloten, dus we moesten in de rij mensen (die al stonden te wachten) wachten. We stonden achter 2 super lieve meisjes van de miniclub: Anna en Solène (2 meisjes geadopteerd uit Oekraïne volgens mij). Toen eenmaal iets na half 10 de hekken open gingen stormden de mensen werkelijk naar binnen. Gelukkig hadden Melanie en ik een plaatsje op de eerste rij, haha. Achter ons zaten nog wat kindjes van de miniclub die het hartstikke leuk vonden dat wij voor hen zaten en ook zat Cyril achter ons. Hij deed niet mee met deze show en moest foto's maken.
Voordat de show eenmaal begon, dansen eerst altijd de ado's (adolescenten) samen met Gaetan en David op een liedje dat ze geleerd hebben. Daarna was het tijd voor de gazette! En Melanie kwam daar in voor, ze moest namelijk: "boys, boys, boys" zingen (playbacken) in de camera en Audrey had daar tussen allemaal oude, dikke, gespierde mannen tussen geplakt! Echt een geweldig filmpje om te zien. We hebben zo hard gelachen en Melanie schaamde zich wel een beetje haha.
Daarna begon eindelijk de echte show. Maar de openingsact was: I Gotta Feeling. Daarna kwamen er allemaal hele leuke liedjes en dansjes en tegen 12uur was het ongeveer afgelopen. Toen zijn Melanie en ik even naar mijn huisje gelopen om wat te halen en daarna gingen we geld pinnen voor de disco. Toen we Emilie onderweg tegen kwamen vroeg ze of we meewilden naar Broncks (de verzamelplaats van de animatie waar de meeste animatie mensen slapen). Daar zijn we toen mee naar toe gelopen en hebben we ook even wat gedronken. Iedereen was daar al behoorlijk ver weg, en het was niet zo heel leuk. Tegen half 1 ongeveer zijn Melanie, ik, Baptiste en Jeremy (van het zwembad) naar de discotheek gelopen want de rest kwam later. Daar aangekomen zijn Melanie en ik meteen de dansvloer op gegaan en waren de mannen verdwenen! Even later kwam de rest er ook aan en hebben we met Roxanne, Aline, Laurance, Baptiste en Emilie gedanst op de dansvloer :P
Maar aangezien Baptiste wel erg geïnteresseerd was in Melanie waren die 2 de hele tijd met elkaar aan het dansen. En omdat het zo warm was daarbinnen ging ik maar even voor mij (& Melanie) een drankje halen. Toen we die eenmaal op hadden, ging Melanie weer met Baptiste dansen en waren de anderen een of ander vaag spel aan het doen met elkaar zoenen ofzo! Typisch frans :S haha.
Ik, Cyril, Emilie en Julie deden daar niet aan mee en we zijn toen maar met z'n vieren gaan dansen! Toen ik even op mijn horloge keek, bleek dat het al 3uur was en dat vond ik aardig laat. Dus ik en Melanie zijn toen naar huis gegaan aangezien we vandaag (zaterdag) zouden gaan fietsen.
De wekker ging deze ochtend om half 9. Snel douchen, aankleden, eten, wassen en tegen 10uur stond Melanie alweer voor mijn deur. Gelukkig was de vrouw van de fietsen 5 minuten later al op de camping en konden wij meteen vertrekken. We gingen op weg naar Fréjus. We wilden even naar de stad toe, omdat Melanie nog nieuwe schoenen nodig had en daarna wilden we nog even naar het strand. Maar omdat wij (slimmeriken) het centrum van Fréjus niet konden vinden, zijn we maar naar Saint Raphaël gegaan. Het was erg mooi daar en rara waar hebben we gegeten? Bij de MAC! :D
We zaten heel mooi op een terras (balkon) dat uitkeek over de zee met alle mooie schepen. Daarna zijn we even wat winkels ingelopen en toen naar het strand. Het was behoorlijk druk en ook super super warm. Ik voelde het al op de fiets in mijn gezicht branden, en op het strand was het niet veel minder. Maar toch hielden we het lang vol en tegen een uur of 4 zijn we weer richting de fietsen gelopen die we bij de MAC hadden geparkeerd en toen weer op weg naar de camping. Onderweg waren we nog 1keer verdwaald maar nadat we het hadden gevraagd bij een apotheek, kwamen we op de bekende weg. De Fransen rijden hier nogal wild en zijn nogal ongeduldig en dat laten ze ook merken. Vandaar dat Melanie en ik expres naast elkaar gingen fietsen zodat ze niet zo haastig langs ons reden. Ook kwam er een klein wit autootje hard langs ons en toeterde keihard 2x. Ik schrok me rot, maar wist al snel wie het was: Cyril!!!!
haha, na ongeveer 3 kwartier waren we weer op de camping en zijn we beide naar ons huisje gegaan. Ik ging meteen douchen maar toen ik op de badkamer kwam, zag ik een hele grote dikke vette enorme sprinkhaan zitten! En hij sprong precies op mijn arm, aaaaaaaah. Ik durfde niet meer te naar binnen en was in paniek (de held, haha) Maar ik ben uiteindelijk toch gaan douchen terwijl dat dikke beest er ook zat. Maar gelukkig is hij nu weg, want ik had Kirsten. Toen zij het zag schrok ze ook wel van de omvang, haha en probeerde ze het met een papiertje. Maar hij werkte niet echt mee en liep de hele tijd de andere kant op totdat hij opeens op haar sprong en toen gilden we allebei! haha. Maar uiteindelijk heeft ze hem wel naar buiten gekregen, mercii :D
Nu heb ik het eten net op en ik ga vanavond niet zo veel doen. Ik denk even een filmpje kijken en dan op tijd naar bed omdat ik morgen weer moet werken, de aller laatste zondag...

Bisous Milou

  • 21 Augustus 2011 - 10:01

    Annemiek:

    Je hebt Melanie nog niet op hoge hakjes bij je buurman naar buiten zien komen? Hahaha
    Geniet nog maar lekker van al je laatste dagen. Je zult het vast erg gaan missen!!!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 19952

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: