"I gotta feeling" voor de aller laatste keer - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu "I gotta feeling" voor de aller laatste keer - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

"I gotta feeling" voor de aller laatste keer

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

19 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour tout le monde,

Vandaag ging om precies 8uur mijn wekker weer. Dit keer deed mijn mobiel het weer niet, dus ging de wekker van Kirsten gelukkig af. Gisteravond was ik nog met Kirsten naar "café theatre" geweest. Het viel ons op dat het helemaal niet meer zo druk was. Wij gingen iets over half 10 en er was nog bijna niemand! Zoals altijd staat er bij de ingang van het theater een bewaker. Normaal kennen ze ons wel, en weten ze dat we van de animatie zijn, maar deze jongen vroeg: "Mag ik jullie bandjes zien?" Dus wij keken elkaar geschrokken aan, want Kirsten had helemaal geen bandje meer! Maar toen ik hem liet zien zei hij: Non, je rigole! En toen moest hij hard lachen, hahahahahaha grapjas!
Het was weer een hele leuke show en Audrey was echt super leuk! Zij kan zo 'aanstekelijk' lachen dat je helemaal in een deuk ligt. Na een half uurtje kwam Melanie er ook nog snel aangelopen, ze had er niet aan gedacht dat er een show was. Deze show was tegen kwart over 11 afgelopen en daarna zijn we nog naar ons huisje gegaan (dat van Kirsten en mij) en hebben we nog een glaasje rosé gedronken. En tegen 1uur is Melanie naar haar huisje gelopen en zijn we gaan slapen.
Vanochtend tegen kwart over 9 was ik weer op de miniclub aangewezig. Ik stond ingepland met Anaïs om samen met de 5/6 jarigen te gaan koken. Heel erg leuk natuurlijk, want we gingen weer een lekkere chocoladetaart maken, hmmmm. De kindjes hielpen allemaal heel goed mee en de taart was ook echt verrukkelijk. Tegen 12uur werd iedereen weer opgehaald en zijn wij met z'n allen naar het zwembad gelopen om voor de aller aller aller aller aller laatste keer I Gotta Feeling te doen van de black eyed peas. Ik vind dit zóo jammer, maar het is niet anders.
Daarna heb ik samen met Melanie nog boodschappen gehaald en geluncht. Ik kon deze pauze een keer rustig aan doen aangezien ik vanmiddag pas om 3uur echt hoefde te beginnen. Er was namelijk weer een kindershow en de 5 kindjes die meededen werden pas om 3uur verwacht bij de miniclub. Dus ik ging er tegen half 3 ongeveer naar toe en ik zat eerst even gezellig UNO te spelen met Melanie bij de 9/11 jarigen. Toen iets voor 3 riep Jennifer opeens: Milou, Gaetan is er. Dus toen moest ik alvast beginnen. Even later kwamen Lilou en haar zusje Izzy ook nog en daarna kwamen Emma en Emeline als laatste. Ze hadden er allemaal heel veel zin in en samen met Jennifer zijn we toen tegen iets over 3 naar Zéro degrée gelopen, waar de show werd opgevoerd.
Daar was Cyril al druk aan het voorbereiden met Maxime, en de 9/11 jarigen. Ik moest alle kindjes een ninja pakje geven en ze helpen met omkleden. Ze zagen er echt super schattig uit! Eerst werd er nog 1x gerepeteerd en daarna tegen 4uur mochten alle papa's en mama's en broertjes en zusjes naar binnen voor le grand moment! Uiteindelijk ging de show heel erg goed en alle ouders waren super trots.
Daarna tegen 5uur was het tijd om taart te gaan eten bij de miniclub met de hele familie. Dat duurde ongeveer een half uur en toen konden wij alles weer opruimen.
Toen alles was opgeruimd ben ik met Melanie samen naar de receptie gelopen naar Kirsten waar we weer 2 fietsen gingen huren voor morgen 10uur. We willen namelijk even naar Fréjus fietsen. Eerst langs de kust en daarna nog even winkelen, aangezien Melanie nog wat schoenen voor volgende week in Cannes nodig heeft.
Toen we dat geregeld hadden, ben ik eerst gaan douchen en daarna wilde ik gaan eten, maar wat bleek: het was gas (alweer) op! Echt niet normaal hoe snel dat gaat. Dus ik weer terug naar de receptie naar Kirsten en zij belde ene Richard op. Hij zei dat hij er meteen aan zou komen, maar na 20 minuten was hij er nog niet en ben ik maar een pizza gaan halen, want ik had echt super honger. Net toen ik die lekkere pizza aan het eten was, kwam Kirsten terug. Ze was er vanuit gegaan dat het gas het weer deed, maar toen ik vertelde dat het allemaal nog niet werkte, liep ze meteen weer terug naar de receptie om opnieuw te bellen, maar net toen ze weg was, kwam er een wit busje aan en zat er een man in die aan het telefoneren was (met Kirsten waarschijnlijk.) Hij bracht uiteindelijk het gas en nu werkt het ook weer!
Vanavond ga ik nog met Melanie (en misschien Kirsten) naar de show Concert en daarna willen Melanie en ik nog even naar de disco hier op de camping, aangezien de meeste animatie mensen op vrijdagavond altijd komen. En aangezien het vandaag al de aller laatste vrijdag is.....

Ik heb ook al weer gezien welke leraren ik heb voor komend schooljaar en ik ben wel tevreden! Verder wil ik nog niet aan school denken.

Heel veel liefs,

(petite) Milou :D

  • 19 Augustus 2011 - 17:56

    Suzan:

    Hee,
    Het gaat inderdaad snel! Aan alles komt een laatste keer! Geniet van je laatste vrije dag, je laatste weekje en de laatste speelmomentjes met de kinderen!
    En nee, niet aan school denken!
    Zie je snel!
    Xxx

  • 20 Augustus 2011 - 08:48

    Annemiek:

    Wij zijn inmiddels bezig met de voorbereidingen voor Nice. Hebben er ook veel zin in. Dus tot lezens, skypens en ziens!!

  • 20 Augustus 2011 - 10:48

    Lottee:

    hoooiii , ik heb nu ook mijn rooster al echt supergoed ! als jij je code even naar mij stuurt (via de mail natuurlijk) dan kan ik ook voor jou kijken. hoop dat je vandaag nog lekker gaat fietsen en zelf ook nog wat moois koopt ! ik heb vanavond feest van het strandbad haha . xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 19967

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: