Il pleut - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Il pleut - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Il pleut

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

27 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Het regent, het regent de pannetjes worden nat... zo werd ik vanochtend wakker. Of eigenlijk nog net niet. Het was echt héél appart. Ik wilde net gaan kijken op mijn mobiel hoelaat het was, omdat het nog aardig donker was. Maar net toen ik op het knopje van mijn mobiel wilde drukken, ging de wekker af! Het was dus toch tijd om op te staan. Ik zette mijn bril op, wat ik normaal ook nooit doe en ik liep naar buiten om voor de zekerheid mijn was naar binnen te brengen. En net toen ik de deur achter me dicht had gedaan, begon het me toch te regenen! En niet zo'n beetje ook!! Toen ben ik maar snel gaan douchen en heb ik voor het eerst weer mijn lange broek aangedaan met een vest.
Daarna wilde ik mijn boterham gaan smeren, begon het ook nog te rommelen. Maar toen gebeurde het: FLITS BOEM!! Echt zoooó'n harde knal dat ik echt stond te shaken in de keuken. Ik dacht werkelijk dat het in een boom was ingeslagen! Ik was zooo bang!! Ik smste Melanie meteen of zij ook bang was en ze smste ook meteen dat ze het ook echt eng vond! HAHA. Wat een helden.
Daarna maar tegen 10 over 9 naar de miniclub gelopen in mijn regenjas (komt die ook nog goed van pas) en toen ik bij de miniclub aankwam, bleek de hele vloer nat te zijn en alle matten ook! Dus moesten Jennifer en ik dat eerst allemaal gaan schoonmaken voordat we überhaupt open konden.
En ons programma moest ook worden veranderd, aangezien we deze ochtend een balade (wandeling) hadden gepland, maar dat gaat een beetje moeilijk met de regen. Dus gingen we knutselen. Die knutsel opdracht waarbij je met kraaltjes werkt en het daarna moet strijken, ik weet zo gauw niet hoe dat heet. Maar dat was erg leuk, en daarna maakte Jennifer er een hangertje aan, zodat we ze konden gebruiken als sleutelhanger.
Toen tegen 12uur werden alle kindjes weer opgehaald en was er voor het eerst (geen verrassing) geen dans bij het zwembad. Samen met Roxanne heb ik toen boodschappen gehaald en daarna is Roxanne bij mij komen eten! En aangezien het nog steeds regende hebben we dus gezellig op mijn bed geluncht. Daarna heeft Roxanne nog een half uur geslapen op mijn bed terwijl ik de afwas deed en daarna een boek ging lezen!
Daarna tegen kwart over 2 weer richting de miniclub gelopen waar we in plaats van gingen knutselen met alle kinderen weer een film gingen kijken. En raad eens welke: KUNFU PANDA. Haha, maar ... met Nederlandse ondertiteling!
Alle 3 en 4 jarigen mochten vooraan op de bank gaan zitten en ik ben voor hen gaan zitten (onderuit gezakt tegen de bank). Na een half uur, keek ik een keer achterom of het nog goed ging met alle kindjes en of ze niet in slaap waren gevallen. Wat bleek: het Nederlandse meisje was al in slaap gevallen. Echt schattig. Toen keek Louis mij ook aan en wreef in zijn oogjes. Ik vroeg hem: Tu es fatigé? (Ben je moe?) en hij knikte ja. Dus toen zei ik tegen hem dat hij maar bij mij op schoot moest komen liggen en dat deed hij ook. Hij lag echt heeeel lief tegen mij aan met z'n duim in zijn mond. Even later vroeg Tom (zijn tweelingbroer) waar Louis was. Toen ik wees dat hij bij mij op schoot lag, wilde hij dat ook. Maar er was helaas bijna geen plek. Toen ik zei dat hij maar aan de andere kant moest komen zitten, zei hij: Mais, je peux pas! Toen Cyril, die naast mij onderuitgezakt lag, tegen Tom zei dat hij maar bij hem moest komen liggen, wilde hij dat niet. Toen kwam hij maar aan de andere kant van mij liggen, half op mij geleund. Dus toen had ik de tweeling in mijn armen!! Echt zoo lief, ik ben echt verliefd op die 2.
De film was half 5 ongeveer afgelopen en toen zijn we ook weer teruggegaan naar de miniclub. Daar werd iedereen weer opgehaald door hun ouders en was het weer opruim tijd!
En nu is de dag alweer voorbij en zit ik hier mijn verhaaltje weer te typen, het gaat echt snel.

Ik mis jullie nog steeds en tot snel,

Bisous MILOU

  • 28 Juli 2011 - 08:20

    Annemiek,Lotte,Bert:

    Hai Milou,
    Volgens mij heb je vaker slecht weer dan andersof niet? Nou ja, wel leuk dat je dan steeds nog iets te doen hebt voor de kinderen. Ik hoop voor je dat het vandaag weer mooi wordt (net als in Normandië, haha). Het is hier zonnig, afgewisseld met wolken. Zo rond de 21 graden. Bij jou zal het in ieder geval wel warmer zijn. We zijn gisteravond nog even naar de bar geweest en hebben daar iets gedronken, tafelvoetbal gespeeld en ze hebben er in de spellenhoek nog een Nederlands spel liggen "Koehandel". Dat hebben we nog even gedaan. Binnen is het daar toch warmer dan buiten. Tot morgen dan maar weer.

  • 28 Juli 2011 - 08:22

    Annemiek:

    Je maakt toch zelf ook nog wel steeds foto's? Ik ben er straks wel benieuwd naar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 20001

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: