Dag nummer 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Dag nummer 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Dag nummer 2

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

02 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!

Ik ben inmiddels al op dag nummer 2 beland. Ik heb heel goed geslapen, en werd ook pas tegen 11uur wakker van de felle zon die door mijn raampje scheen. (Ik heb namelijk nog geen gordijnen)
Toen ik wakker werd, was er niemand meer te bekennen van de animatie mensen. Ik was de enige nog in het huisje. De rest was alweer druk aan het werk waarschijnlijk.
Ik heb voor mezelf wat musli en yoghurt (&appel) gegeten en een koud glas water. Ik ben daarna een rondje over de camping gelopen om te kijken waar alles precies zit. Er staan al behoorlijk wat Nederlanders (gelukkig)!
Tegen half 12 heb ik mijn bikini aangetrokken en ben ik naar het zwembad toe gelopen. Daar heb ik even lekker gezwommen en een boekje gelezen in de zon! Het is hier echt super warm, vooral ook in het huisje waar ik zit.
's avonds ben ik samen met mijn huisgenootje Kirsten (ook nederlands) naar het supermarktje op de camping gelopen en hebben we wat voor het avondeten gehaald. Dat werd uiteindelijk: doperwten en worteltjes uit blik met geraspte wortels en een lekker koud glas water!
Daarna hebben we samen een kopje thee gedronken en zijn we tegen 10 uur naar het theater gelopen, waar ze een show gaven met o.a. MJ, Lady Gaga, Madonna en nog wat franse artiesten. Het was erg leuk om te zien en tegen 12 uur zijn we weer terug gelopen naar ons huisje en gaan slapen!

Liefs xxx

  • 02 Juli 2011 - 17:03

    Bert En Annemiek:

    Leuk dat het nu goed gaat en je weer een beetje tot rust gekomen bent.
    Morgen dus je eerste "werkdag" dat wordt vroeg opstaan !
    Lekker weer daar bij jou, hier is het wat kouder en hebben we nog niet in de zon gezeten vandaag. Nadal morgen in de finale tegen Djokovic.
    Wij gaan vanavond Wallander kijken Lotte is aan het werk en heeft van ons een vestje gekregen voor haar rapport.Verder heeft mama drie zakken met kleren van jou en Lotte opgereuimd en weggedaan, dus de kast kan nu weer dicht
    Tot morgen Kus Pa

  • 02 Juli 2011 - 17:28

    Jeanette:

    Ha Milou, ik had net met je moeder gebeld en gehoord van je hectische dag donderdag. Stressen zeg!
    Je internet doet het nu schijnbaar ook. Als dat alle tegenslag is dan kan nu het feest beginnen. Mooi weer, lekker zwemmen, nieuwe vrienden maken, kindertjes verwennen.
    Veel plezier. Ik ben vanmiddag met Lizzy wezen shoppen, allemaal dingen voor de vakantie gekocht, zij gaat woensdag al weg. Was leuk.
    Au revoir, Jeanette.

  • 02 Juli 2011 - 20:26

    Lotte:

    Heey Loutje!
    Ik mis wel een beetje iemand om te pesten hier! (papa volgens mij ook want de mopjes worden slechter en slechter en hij begint in de herhaling te vallen!!) Ik heb weer lekker gewerkt vandaag en ga vanavond maar eens vroeg naar bed want vannacht was het ook alweer half 2, morgen denk ik een dagje niks doen en mama pesten ofzo. Nog super veel plezier daar en hoop snel meer te lezen!

    xxxxxxxxxxxx je zusje !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19957

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: