Mon dernier dimanche - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Mon dernier dimanche - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Mon dernier dimanche

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

21 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir tout le monde,

Vandaag alweer de aller laatste zondag hier op de camping. Volgende week ben ik waarschijnlijk alweer thuis!
Maar vanochtend ging tot mijn verbazing mijn eigen wekker (mobiel) af. Ik ben meteen gaan douchen (en we hadden eindelijk weer warm water) en daarna ontbeten, maar ik kwam erachter dat ik geen beleg meer had voor op het brood, shit! Droog brood eten... maar gelukkig vond ik nog een klein beetje nutella dus had ik net genoeg voor de boterhammen.
Tegen iets over 9 ben ik met mijn fiets naar voren gereden want om 10uur zou die vrouw/man onze fietsen weer komen ophalen. Toen ik net mijn fiets had vast gemaakt, kwam Melanie er ook aan gefietst en hebben we daarna beide de sleutel aan de receptie gegeven. Om half 10 kwamen we aan bij de miniclub en werd iedereen weer gekust. Cyril zei nog tegen ons: Hée les fluschtuflusch, hebben jullie goed gefietst gister? haha, hij was het dus toch. Hij zei dat hij ons probeerde aan te moedigen toen wij die "zware" heuvel op fietsen!!
Ik was vanochtend weer bij 3/4 jaar en ik was alleen! Wat bleek: Jennifer werkte niet meer op de zondagochtend ofzo dus ik was alleen. En net op dit moment kwamen er allemaal Fransen naar mij toe en iedereen vroeg hoe het hier werkte en wat nou precies de bedoeling was. Maar ik ben er uit gekomen gelukkig in het Frans nog wel. Ook kwam er nog Italiaan naar mij toe en begon in goed Engels tegen mij te praten, dus ik moest meteen weer omschakelen naar het Engels. Best ingewikkeld eigenlijk, maar het ging goed. Toen het eenmaal 10 uur geweest was, gingen de kindjes en ik alles opruimen en zijn we naar de crèche gegaan waar Anneline en Joëll met 5 kindjes van ongeveer 2 jaar zaten. Daar heb ik bijgezeten en de kindjes hebben met waterballonnen gespeeld en tegen 12uur werd iedereen weer opgehaald. Daarna was het GEEN tijd voor de campingdans, want die wordt nooit gedaan op zondag, en zijn Melanie en ik naar de winkel gelopen en daarna hebben we geluncht.
Om half 3 zijn we weer begonnen en deze middag was het olympische spelletjes. Maar il fait trop chaud pour travailler, en daarom gooiden we het programma om. We gingen nu binnen knutselen met kraaltjes (een sleutelhanger maken). Hier waren we de hele middag mee bezig en al snel was het 5uur. Ik heb even snel de vloer geveegd en toen zijn Melanie en ik even naar mijn huisje gegaan om wat te drinken/eten. Daar heeft Melanie nog een filmpje van mij gemaakt terwijl ik in de hangmat lag. Ze moest dit maken voor haar studie (docent frans opleiding) van de het hele animatie team. Toen tegen 6uur zijn we naar het theater gelopen voor de voorstelling van de staff. Achter de schermen wilde Melanie nog wat mensen filmen en dat heeft ze ook gedaan. Eerst Maxime en Roxanne en toen nog Emilie en ook Anaïs. Maar toen kwam Cyril voor de camera. Hij vertelde heel vrolijk: Bonjour, je m'appelle Cyril Fluschtuflusch... niet doen fluschtuflusch blalalala.. echt geniaal!
Toen was het tijd voor de voorstelronde van de staff en tevens de aller laatste keer (HELAAS). Maar het was weer erg leuk en ik heb veel gelachen. Daarna was het alweer tijd om te eten en nu zit ik alweer hier.

Tot snel,

Bisous Milou

  • 22 Augustus 2011 - 18:34

    Annemiek:

    Nou Milou, we hebben je net voor de laatste keer via Skype gesproken. Je klonk heel vrolijk met Melanie naast je. We hebben er echt zin, een paar daagjes naar de warmte in het Zuiden.
    Tot donderdag!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 19910

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: