dinsdag 9 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu dinsdag 9 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

dinsdag 9 augustus

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

09 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour tout le monde,

Vandaag begon de dag echt heel moeizaam voor mij. Ik had de wekker om 8uur gezet, maar toen hij eenmaal afging, kon ik mijn ogen haast niet open krijgen. Zo moe was ik gewoon! Ik was de avond ervoor nog naar de show geweest: Clinic en heb weer heel hard gelachen! Echt een super grappige show vol (Franse) humor.
Ik lag tegen 12uur in mijn bedje en 8 uur ging dus de wekker weer. Toch bleef ik nog even een kwartiertje liggen en toen uiteindelijk maar opgestaan. Toen ik buiten aan het ontbijt zat, kwam opeens Émilie (de buurvrouw van Melanie) uit het huisje van Baptiste (mijn overbuurman & badmeester). Volgens mij schrok ze wel erg toen ze mij zag, want ze wilde niet gezien worden had ik het idee, vandaar ook dat ze zo snel wegging. Dit is al de 4e vrouw die ik deze maand uit zijn huisje heb zien komen, echt niet normaal gewoon!!
Toen ik dat later aan Melanie vertelde begon ze heel hard te lachen en zij vond het ook al raar dat Émilie zo vroeg al op haar hakjes buiten stond, haha.
Vanochtend moesten Melanie en ik met de 5/6 jarigen naar het zwembad toe. Natuurlijk helemaal niet verkeerd, maar er horen normaal 3 animatrices bij te zijn en wij waren maar met z'n tweeën. Niemand had zich verder ingeschreven hiervoor en toen ik dat aan Cyril vroeg, bleek dat Anaïs met ons mee moest naar het zwembad. Het was heel erg gezellig daar. Melanie en ik gingen met alle kinderen (8) dit keer in het water met een grote opblaasballon en met luchtbedden en we gingen wedstrijdjes doen. En ik en Anaïs kregen helemaal de slappe lach toen een jongetje bij Melanie op het luchtbedje zat en hij haar zo van achter bij haar borsten pakkte! Echt zoooo'n grappig gezicht trok Melanie erbij! Ze waren een beetje aan het stoeien en toen opeens pakte hij haar daar vast en viel Melanie (van schrik) in het water, hahahahaha :D:D
Daarna tegen 12uur was er weer de danse bij het zwembad en daarna heb ik weer boodschappen gehaald bij het super nieuwe winkeltje, zoals elke dag!
Tegen 5 over 2 liep ik alweer naar de miniclub toe omdat ik deze middag een grand jeu (groot spel) moest voorbereiden. Ik ging weer alle gekleurde blaadjes verstoppen en ook een schat. Uiteindelijk moesten alle kindjes die blaadjes gaan zoeken en dan vonden ze bij de miniclub binnen een grote kist met allemaal bekertjes met snoepjes erin! Dat vonden ze helemaal super natuurlijk! Toen was het al snel weer tijd en werd iedereen opgehaald. Daarna moest er weer grondig geveegd worden met de bezem en met sop en tegen half 6 konden we weer gaan.
Vanavond heb ik samen met de animatie nog een bbq, dus ik heb nog niet gegeten en heb nu al wel erg veel honger! Maar ik ben benieuwd hoe dat is.

Heel veel kusjes en tot snel,

Liefs Milou

  • 10 Augustus 2011 - 06:29

    Annemiek:

    Hai Milou,
    Nou was weer een leuke dag, zo te lezen. Ik hoop dat de bbq ook gezellig was, en het vlees niet te zwart. Maar ie is dan precies die Baptiste? Is dat echt zo'n playboy? Pas maar op!!!
    xxx

  • 10 Augustus 2011 - 16:32

    Bert:

    Hejj die Milou. Zo'n baantje als Baptiste hoort dat ook bij "Animatie" ?
    Lijkt mij wel leuk om dat volgend jaar te doen ! Ach zal ook wel erg vermoeiend zijn ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 19934

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: