Le mercredi 3 Aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le mercredi 3 Aout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le mercredi 3 Aout

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

03 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour tout le monde,

Vandaag woensdag 3 augustus. Ik heb helaas al meteen een slechte mededeling, want mijn mobiel is namelijk kapot. En daar baal ik echt van, want nu heb ik geen wekker meer. Dus ik hoop dat Kirsten zo lief is en haar wekker om 8uur zet, anders heb ik een probleem.
Vanochtend samen met Kirsten ontbeten, want zij moest namelijk om 9uur beginnen bij de receptie. Onze lieve kat "Jean-pierre" (zo heet hij. We wilden hem eigenlijk Kees noemen, maar omdat dat te hollands was en we nu toch echt in Zuid-Frankrijk zitten, hebben we hem Jean-Pierre genoemd) was er ook bij, hij is echt super super lief!
Daarna tegen kwart over 9 naar de miniclub gelopen waar ik samen met Jennifer weer bij de 3/4 jarigen moest beginnen. We gingen deze ochtend sportieve spelletjes (jeux sportifs) doen met wat hoepels, een mat en een bal. Ze moesten dan allemaal een parcours afleggen, echt super schattig.
Deze ochtend was toch iets anders dan anders, want Louis kwam alleen, zonder Tom. Huh? Waar was Tom nou gebleven?? Toen vertelde Louis dat Tom nog lag te slapen, dat hij heeeeel moe was. Tom werd uiteindelijk tegen half 12 nog even langs gebracht door Audrey, zijn moeder.
Om 12uur werden alle kindjes weer opgehaald, het waren er maar 7, en zijn wij weer met z'n allen naar het zwembad gegaan voor la danse de la piscine.
Daarna ben ik tegen half 1 weer boodschappen gaan doen in het winkeltje en heb lekker geluncht met Kirsten, want zij was ook thuis!
Aangezien onze buren onze tafel hadden ingepikt omdat ze veel bezoek kregen, hadden Kirsten en ik besloten om maar naar het zwembad te gaan, even lekker afkoelen. Dat was erg gezellig!
Tegen iets voor 2 zijn we dan ook samen weer terug gelopen naar ons huisje en werd ik door Roxanne opgehaald. Ik moest namelijk deze middag samen met haar en Maxime bij de 9/11 jarigen 'Grand jeu' (groot spel) voorbereiden en klaarzetten.
Daarna tegen half 3, toen alle kinderen zich weer mochten aanmelden, kwam Cyril naar mij toe en vroeg of ik even met hem bij de 3/4 jarigen wilde zijn voor l'accueil (het ontvangst). Ik zei nee, maar dat was niet omdat ik het niet wilde, maar omdat ik het niet goed had begrepen. Ik dacht namelijk dat hij zei dat ik de hele middag daar moest zijn en dat was niet de afspraak! haha. Maar toen hij het nog een keer zei: Maar alleen voor het ontvangst, toen snapt ik hem en zei ik: okeee ;)
Daarna mocht ik ook al snel weer terug naar de 9/11 jarigen waar we gingen beginnen met de speurtocht (het grote spel). Er waren namelijk allemaal foto's die de kinderen moesten zoeken. Op de eerste foto stond namelijk een fontein, en de kinderen moesten dan raden waar die foto op de camping was genomen en daar moesten ze dan weer zoeken naar een andere foto. En uiteindelijk (na meer dan een uur) kwamen ze uit bij het theater, waar een grote kist stond met daarin weer een doos met allemaal snoepjes. Dat was echt wel een vermoeiende tocht, midden in de felle zon!
Tegen kwart voor 5 waren we dan ook weer terug en mocht iedereen lekker veel snoep eten, ook ik haha.
Toen na 5uur zei Roxanne dat ik maar moest gaan schoonmaken. Dus ik ging schoonmaken en daarna ben ik naar boven gelopen waar alle andere ook waren. Daar nog even met Melanie gepraat over haar middag, zij moest namelijk met de 5/6 jarigen gaan paardrijden. En er waren die middag gewoon 6 Nederlanders. Meer Nederlanders dan Fransen dus hadden Aline en de andere animateurs heel veel Nederlandse woordjes geleerd zoals: niet achter de pony lopen, kijk uit, de massage is voor de circulatie van het bloed, niet doen en pas op! haha echt super grappig hoe ze dat uitspraken!!
Daarna met Melanie naar huis gelopen en ze komt mij om kwart voor 8 ophalen voor de réunion (bespreking in het theater) en daarna voor de spelletjesavond (Kermesse). Deze avond duurt tot half 11/11uur en dan ga ik lekker slapen en morgen weer vroeg op!

Heel veel kusjes,

Milou

  • 03 Augustus 2011 - 21:01

    Bert:

    Stom dat je mobiel nu stuk gaat. Gelukkig heb je de laptop met internet nog. We kunnen nog evt een oude mobiel opsturen ? Of misschien heeft iemand anders nog wel een wekker over ? Leuk dat je werk je nog zoveel plezier geeft maar lijkt me erg vermoeiend dus rust af en toe maar goed uit.
    Ik heb Dukie vanavond een goede massage gegeven vond ie lekker en verheugt zich al op jouw massages als je weer terug bent
    Papa Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 19931

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: