dinsdag 2 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu dinsdag 2 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

dinsdag 2 augustus

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

02 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Hallo iedereen!

Vandaag alweer dinsdag 2 augustus.
Gisteravond nog samen met Melanie en haar ouders/zusje/vriendin naar de show geweest: 1002 nachten! Ik had deze al een keer eerder gezien, maar hij was zoo leuk, dat ik hem gewoon nog een keer moest zien! Heb meteen ook alle leuke/grappige stukjes gefilmd, zodat ik het allemaal aan jullie nog kan laten zien!
Maar 12uur was deze show ongeveer afgelopen en ben ik naar mijn huisje gegaan. Melanie was ook erg moe en ik ook, dus zijn we maar gaan slapen. Het is ook elke dag weer zo vermoeiend. Zo ook vanochtend: ik kon mijn bed gewoon niet uitkomen! De wekker had ik om 10 over 8 gezet, maar ik was zooo moe dat ik gewoon bijna weer in slaap viel. Ik dacht zelfs: zal ik me gewoon ziek melden? Maar nee, dat kun je hier echt niet maken! Dus ben ik maar snel uit bed gestapt en heb ik een extra koude douche genomen.
Daarna tegen kwart over 9 weer naar de miniclub, waar ik iedereen weer enthousiast heb gezoend, haha. Vanochtend stond in het teken van de balade (wandeling). Normaal is zo'n wandeling erg ontspannen, maar niet vandaag. Er waren namelijk 14 kinderen!! 14! AAAAAAH. Na elke stap was het weer: oke, allemaal wachten. Iedereen weer in de rij en on y va! En dan na 5 meter, oke weer allemaal stoppen en weer in de rij en gaan! Wat vermoeiend, en dat gewoon een uur lang! We zijn naar de manege gelopen, achter op de camping en dat is nog best wel heuvelachtig. Dus alle kinderen begonnen ook al te zeuren dat ze moe waren en dat ze dorst hadden en dat ik ze moest optillen! AAAH. ik was zelf helemaal moe na die wandeling.
Toen we eindelijk weer bij de miniclub waren, was het ook al 12uur en stonden alle ouders al te wachten. Daarna weer naar het zwembad gelopen voor la danse de la piscine: Mueve la collita en I gotta feeling! Daar krijg je echt weer power van, heeerlijk die vrolijke liedjes.
Daarna tegen half 1 weer pauze en was ik weer naar het winkeltje gelopen voor wat kleine boodschapjes.
Toen om half 3 weer bij de miniclub begonnen. Deze middag gingen we knutselen. We gingen weer sleutelhangers maken: met strijkkraaltjes. Echt heel leuk, ook ik deed fanatiek mee! Deze middag hadden we gelukkig maar 7 kindjes en was het aardig rustig, iedereen was druk bezig met hun sleutelhanger. Maar Tom en Louis konden er wel een zooitje van maken zeg. Overal om hen heen lagen kraaltjes op de grond en toen ik al best ver was met de sleutelhanger van Louis, stootte hij weer tegen de tafel en lag de helft er weer naast! Achteraf nog best wel vermoeiend ja. Maar ook deze middag ging snel voorbij en het was zo alweer 5uur toen iedereen weer was opgehaald. Daarna even snel alles opgeveegd en het was weer tijd om naar huis te gaan. Ik ben echt nog nooit zo moe geweest. Ik ga vanavond ook op tijd naar bed en morgen (hopelijk) weer fris op!

Ik heb nog wat foto's hier onder staan. Van Melanie gekregen via haar "waarbenjij.nu" site.

Bisous, Milou

  • 02 Augustus 2011 - 19:23

    Annemiek:

    Leuke foto's Milou. We zien echt dat je er veel plezier hebt met de meiden. Super goed van je dat je het zo vol houdt en leuk vindt. En wat die kleine kinderen betreft: altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt (weet je nog van Bassie)
    xxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 19919

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: