Maandag 1 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Maandag 1 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Maandag 1 augustus

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

01 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Vandaag alweer augustus, de laatste maand gaat in en over precies 1 maand zit ik gewoon alweer op school! Wat een raar idee. Maar gelukkig is dat nog lang niet zo. Vanochtend om 8uur weer wakker geworden van de wekker en samen ontbeten met Kirsten, want zij moest om 9 uur beginnen bij de receptie. Ik voelde me vanochtend weer niet helemaal lekker, maar dat kan ook komen van de glazen rosé die ik de avond ervoor had gehad.
Maar ik ben tegen kwart over 9 naar de miniclub gelopen waar iedereen me weer vrolijk begroette op z'n Frans.
Deze ochtend moest ik samen met Anaïs bij de 5/6 jarigen gaan werken. We gingen allemaal 'kleine' spelletjes doen, zoals annemaria koekoek, en een spel met zakdoeken. Het was erg leuk en grappig. Melanie deed ook een activiteit met de 5/6 jarigen, waarbij er ook 2 Nederlandse meisjes waren. Tegen half 12 zijn we weer met z'n allen naar binnen gegaan en hebben we allemaal (ook Melanie en ik) een mooie tekening gemaakt, haha. Daarna was het weer tijd voor la danse de la piscine. Deze week is het weer de Black eyed pease "I gotta feeling" week en doen we dit danse weer met het hele team.
Tegen half 1 weer naar het winkeltje gelopen voor o.a. een salade en water en daarna lekker geluncht. Vanmiddag moest ik weer bij de 3/4 jarigen werken, en we gingen een groot spel doen (grand jeu). Maar voordat ze dat konden doen, moest ik eerst in mijn pauze allemaal gekleurde briefjes overal verstoppen. O.a. bij de tennisbaan, het meer en het restaurant. De kinderen zouden namelijk monsieur Renard (meneer vos) gaan zoeken. Hij stuurde hen dan via die briefjes naar hem toe, en uiteindelijk bleek dan dat hij was vertrokken en dat hij een 'schat' had achtergelaten met allemaal snoepjes!!
Echt een leuk idee, alleen wel jammer dat er 2 kindjes bang waren geworden van monsieur Renard.
Hier waren de kindjes de hele middag druk mee en we kwamen ook pas tegen kwart voor 5 weer terug bij de miniclub. Daarna werd iedereen weer opgehaald en was het tijd voor de schoonmaak. Ook hadden mama en papa mij de bankgegevens gegeven voor de betaling/overmaking van mijn salaris. Want daar doen ze hier nogal moeilijk over. Het moet allemaal officieel via de bank ofzo, maar uiteindelijk kon ik het hier uitprinten (imprimer) en krijg ik morgen te horen of het goed genoeg is of niet... maar oweee als het niet goed is....!!
Tegen half 6 was ik bij mijn huisje en heb ik even lekker in een stoel gezeten en wat gedronken. Nog even een douche genomen en daarna mijn jurkje aangetrokken!
Vanavond ga ik nog naar de show kijken met Melanie (&misschien Kirsten) samen (1002 nachten) en daarna misschien nog naar de disco/of wat drinken. Dat zie ik nog wel, aangezien ik nu al redelijk moe en uitgeput ben van de hele dag!

Heel veel kusjes,

Milou

  • 01 Augustus 2011 - 18:46

    Suzan :

    Een lekker kort berichtje van mij:

    Veel plezier vanavond!=D

    (En de speurtocht met schat blijft leuk!=D)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 19959

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: