Saluuut! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Saluuut! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Saluuut!

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

31 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Vandaag alweer mijn eerste werkdag na het 'weekend'. Vanochtend toen ik wakker werd, en ik uit het raam keek, zag ik dat de hele vuilniszak van de buren weer overhoop was gehaald! Echt een ramp.
Ik hoorde ze vannacht ook weer bezig, maar sliep toen nog heerlijk verder. Maar vanochtend zag ik het resultaat, wat vies! Haha, kunnen de buren weer lekker gaan opruimen.
Tegen kwart over 9 weer naar de miniclub gelopen waar Jennifer en ik uiteindelijk maar 1 kindje hadden voor de ochtend. Niet erg veel helaas. Dus ben ik met Manon (het enige meisje) naar de andere kindjes gegaan. Daar bleken er ook in totaal maar 5 te zijn, en zijn we samen gaan knutselen! De ochtend duurde best lang, maar toen het eenmaal 12uur was, ben ik weer boodschappen gaan doen in het supermarktje.
Daarna tegen kwart over 2 weer naar de miniclub gelopen, waar we deze middag zouden gaan koken. Hopen dat er nu meer kinderen zouden komen. Gelukkig bleken er al snel veel kinderen te zijn. En natuurlijk weer Tom en Louis. Altijd even vrolijk, haha. We gingen deze middag hele lekkere chocoladetaart maken. We hadden 3 tafels neergezet en de kinderen moesten per 3/4 aan een tafel gaan zitten. Daarna kregen ze allemaal een bak met meel en suiker en alle ingrediënten die nodig waren en mochten ze het allemaal zelf (met hulp) gaan maken.
Na ongeveer een uurtje was alles klaar maar nog niet opgeruimd. Echt alles zat onder! En het was echt een zwijnenstal geworden! In totaal waren er 11 kinderen vanmiddag. 1 kindje begon te huilen omdat hij z'n moeder buiten zag langslopen en erheen wilde. 2 andere kindjes hadden ruzie. En zelfs 1 kindje heeft een ander kindje gebeten!!!!!! WHAAJOOOO. En Jennifer was de helft van de tijd weg om alles op te ruimen. Dus ik rende heen en weer om iedereen maar weer rustig te krijgen. Tegen kwart over 4 kwam Cyril (toevallig) langs en hij kreeg iedereen (gelukkig) weer rustig en zijn we met z'n allen naar buiten gegaan om met een bal te spelen!
Tegen 5uur werd iedereen weer opgehaald en moesten wij ons 'klaarmaken' voor de voorstelronde, aangezien die elke zondagmiddag is. Het thema was weer 1002 nachten, en zo gingen we ook weer gekleed. Dit keer hoefde Melanie en ik niet met Cedrick mee naar voren om het voor alle Nederlanders te vertalen (volgens mij zaten er dit keer niet zoveel) en werden we weer een voor een voorgesteld. Daarna was er weer een inschrijfronde, en konden alle kinderen weer worden ingeschreven bij de miniclub!
Tegen half 8 kon ik eindelijk weer naar mijn huisje om te eten en vanavond komt Melanie nog bij ons wat drinken.

Tot snel,

Liefs Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 19937

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: