watergevecht! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu watergevecht! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

watergevecht!

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

25 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour,

Vandaag alweer mijn tweede werkdag. Wat gaat de tijd toch snel. Vanochtend lekker een boterham met fred en ed jam gegeten en gewoon weer wakker geworden van de wekker, en ik voelde me gewoon meteen goed! Een wonder, haha. Daarna tegen kwart over 9 was ik weer van de partij op de miniclub. We zouden vanochtend manuelle activité gaan doen oftewel Handycraft. We gingen met playmaïs vanalles knutselen. Hopen dat er nu wel kinderen zouden komen. En gelukkig was dat ook zo. Er waren er maar liefst 7! Maar na een half uurtje knutselen had iedereen het wel weer gezien en was het over. Tom en Louis waren er gelukkig ook weer en ze hingen ook direct weer om mijn nek! Paardje spelen.. en ik was het paard ... haha.
Maar er was ook 1 jongentje bij die heel vervelend was. Hij zag er al grappig uit met z'n apparte brilletje. Maar het leek wel alsof hij dom was. Hij praatte gewoon door als iedereen stil moest zijn en als wij hem dan zeiden dat hij z'n mond moest houden, stond hij op en liep hij weer weg! Echt heel irritant. We waren ook blij toen het 12uur was het hij werd opgehaald.
Daarna met z'n allen weer naar het zwembad voor de danse de la piscine!! Vandaag deden we weer zoals gewoonlijk Mueve la colitta maar ook is het deze week weer de week van Monsieur Tombola (dit liedje doen we altijd om de twee weken. In de andere week doen we namelijk altijd I Gotta Feeling). Melanies ouders en zusje waren er ook bij en zij hebben het gefilmd, dus ik hoop dat ik dat ook nog krijg! Dat lijkt me zo leuk om terug te zien.
Daarna even snel naar de supermarkt voor wat kleine boodschapjes en toen pauze houden.
Tegen half 3 moest ik weer beginnen en was het tijd voor jeux d'eau (water spelletjes). We hadden een grote bak water en 2 pingpong balletjes. De kinderen moesten dan proberen om de balletjes naar de overkant te BLAZEN. Dat was nog niet zo makkelijk voor ze. Daarna moesten ze ook nog met een bekertje water op hun hoofd proberen te blijven staan zonder dat het omviel. Maar toen er eenmaal een bekertje was omgevallen was het watergevecht begonnen. En achter wie renden ze allemaal weer aan???? JUIST, achter mij!! En ik was uiteindelijk ook klets en klets nat. Af en toe gooide ik ook nog wat water en dat kwam dan echt midden in het gezicht van Louis en Tom. Echt heel grappig! Daarna was het alweer zo 5uur en werd iedereen weer opgehaald en gingen wij weer opruimen. Ik en de bezem!
Maar toen ik even op Melanie stond te wachten, kwam Cyril eraan en wilde hij met Melanie, Roxane en Maxime even praten. Ik luisterde natuurlijk mee, en wat bleek: hij was boos op Roxane (&melanie) omdat ze niks had voorbereid. Maxime had al het werk alleen gedaan en dat vond hij helemaal NOT DONE. Hij vroeg ook of Roxane nog even met hem mee wilde komen en ze moest toen samen met hem aan een picknick tafeltje zitten.... aaii. Melanie zei zelf dat ze het wel lullig vond dat Roxane 'straf' kreeg en zij niet, omdat zij ook niks had gedaan, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze nieuw/Nederlands is! haha.
Daarna toen ik thuis was heb ik mijn shirtjes gewassen en spaghetti gegeten!

Zodadelijk ga ik nog naar een spectacle 'Clinic' (Cabaret in een ziekenhuis) en daarna lekker weer naar mijn bedje toe!

Tot snel,

Liefs Milou

  • 26 Juli 2011 - 07:47

    Annemiek,Lotte,Bert:

    Leuk die waterspelletjes vooral als het lekker warm is. Was dat irritante jongetje daar ook nog bij ? Kon je hem eens mooi nat spetteren ,kwam die misschien wel niet meer terug. haha
    Dames gaan vandaag shoppen in Caen ( boring) en ik weet nog niet wat ik ga doen. Als het droog blijft misschien wel naar de zee fietsen ( ongeveer 20km )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19913

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: