Warm warm warm - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Warm warm warm - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Warm warm warm

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

20 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour tout le monde,

Alweer een nieuw verhaaltje van mij. Vandaag was het gelukkig een zonnige dag. De zon scheen al fel vanochtend en het was ook meteen warm.
Ik heb een lekkere boterham met fred en ed jam gegeten en daarna om kwart over 9 weer naar de miniclub gelopen. Daar weer iedereen fanatiek begroet en toen alles weer klaargezet voor de kindjes.
Vanochtend zouden we namelijk les jeux sportifs (sportieve spellen) gaan spelen. Daarvoor waren wat gekleurde hoepels en een bal nodig.
Ook Louis en Tom waren weer van de parij, en zijn nu helemaal aan mij gehecht, echt lief.
Tegen 10uur werd ik door een animatrice van de 9 en 11 jarigen geroepen omdat er een Nederlands meisje zat daar en ze konden haar niet verstaan.
Ik moet namelijk aan hen uitleggen wat ze deze ochtend precies gingen doen.
Daarna kon ik weer naar mijn 'eigen' kindjes toe en gingen we een parcours spelen. Jennifer noemde telkens een kleur en dan moesten de kinderen in die hoepel gaan staan. Maar er was 1 jongetje: Thibault die er niks van begreep en zelfs een beetje gek was.
Hij rende als enige elke keer weer naar een andere hoepel toe dan genoemd werd, echt een raar kind. Ook toen we later nog buiten gingen spelen en aan alle kindjes was verteld dat ze binnen de groene zone moesten blijven, was hij de enige die helemaal aan de andere
kant van het speelplein was! Wij waren hem gewoon kwijt. Echt een raar kind. Haha.
Toen tegen 12uur werd iedereen weer opgehaald en gingen we weer naar het zwembad voor la danse de la piscine. Als eerste werd er weer op DE campingdans gedansd: Mueve la collita, en daarna nog op I gotta Feeling.
Daarna was het weer tijd voor de booschapjes samen met Melanie en toen weer lekker geluncht.
Ik kreeg ook nog een mailtje net van de bank, met als mededeling dat ze mij niet via de mail mijn IBAN nummer konden sturen, daarvoor moest ik mezelf maar inloggen. Maar dat gaat een beetje moeilijk hier in Frankrijk. Dus nou moeten de mensen hier maar even wachten voordat ze
mijn gegevens krijgen, aangezien ze het van de bank uitgeprint willen zien. Helaas pindakaas.
Tegen half 3 ben ik weer begonnen en moest ik met de 5 en 6 jarigen gaan paardrijden. Of nouja paardrijden, ik mocht weer voorop lopen en zorgen dat alle kindjes achter mij aan liepen. Er was ook 1 Nederlands meisje bij, die de hele tijd mijn aandacht vroeg. Niet zo heel raar natuurlijk, aangezien ik de enige was
met wie ze kon praten. Maar ze was echt een kabouter waarom (papa). De hele tijd vroeg ze: 'waarom?' 'waarom is dat?' 'waarom doen ze dat?' en ook de heletijd als er iets in het Frans werd gezegd: 'wat zeggen ze?' Gek werd ik ervan. Haha.
Maar opzich was het wel een leuke middag, aangezien ik alleen maar een rondje over de camping hoefde te lopen en een beetje bruiner te worden.
Daarna om 5uur waren we weer terug bij de miniclub en werden alle kindjes weer opgehaald.
Ik ging nog even kijken bij het clubhuis van de 3/4 jarigen, waar Melanie de hele middag was. En toen ik daar stond kwamen Tom en Louis al meteen op mij afgerend. MILOU MILOU, Tu étais pas là cette après midi! Tu étais où??
(MILOU MILOU jij waar daar vanmiddag niet, waar was jij?) Echt lief.
Vanavond is er nog een soort kermis (allemaal leuke kinderspelletjes) waar wij ook allemaal aan mee moeten doen. Dat duurt tot een uur of 11 en dan kan ik eindelijk naar mijn bedje toe, want ik ben nu al bek af.

Ik mis jullie nog steeds, en papa hopelijk heb jij deze middag overleefd in het winkelcentrum en meiden, ik ga ook aan jullie denken als ik weer een wijntje drink!
Tot snel,

Milou

  • 21 Juli 2011 - 08:25

    Marloes:

    Oeh Fred en Ed jam(L)
    Hihi leuk verhaaltje weer hoor:)

    Liefs xx

  • 21 Juli 2011 - 09:32

    Lotte:

    hey Miloutje,
    ik sliep gisteren lekker in de auto toen jij belde ! Vandaag zou het mooi weer worden maar dat valt behoorlijk tegen aangezien het weer regent! veel plezier nog vandaag !
    xxx

  • 21 Juli 2011 - 16:28

    Jeanette:

    ha, Milou, ik zit een keer met de laptop op het terras van de camping en heb je werkverslagen gelezen, ik liep wel erg veel achter.
    Wat leuk voor je dat fam te Kulve je wat leuke vakantiedagen bezorgd, echt top. En zo te lezen begin nu echt een bekendheid te worden voor de kinders op de camping, in Nederland kom ik wel een keer bij je eigengebakken koekjes eten mmmm.
    Bij hebben hier bij Orange ook af en toe buien, maar meestal heerlijk weer. Lizzy en Lynn zijn er nu ook bij na een vakantie in Spanje, en dat betekent een hoop bedrijvigheid, gegiegel, spelletjes, franse jongens, sporten, je kent het wel, heeeeeeeel gezellig allemaal.
    Je schrijft erg leuk, ga zo door, misschien duurt het even voor ik weer op je site ben, toi toi toi. Groeten van Hennie, Lizzy, Lynn en Jeanette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 19937

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: