pechdag nummer 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu pechdag nummer 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

pechdag nummer 2

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

18 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut,

Vandaag alweer de 2e werkdag van deze week. Het was een andere dag dan anders, aangezien ik vanochtend niet bij de 3/4 jarigen moest beginnen, maar bij de 7/8 jarigen, omdat ik vandaag met Meriem en Joell ging paardrijden!
Dat leek me erg leuk, omdat ik zelf ook dol op paarden ben en het een keer iets anders was dan normaal.
Ik merkte wel meteen dat het oudere kinderen waren en dat ze meteen moeilijkere vragen gingen stellen! Maar ze waren wel erg lief. Eerst moesten we met z'n allen naar de manege op de camping lopen. Die stond helemaal achteraan, en dat was nog best een eindje lopen. Maar toen we daar eenmaal waren, werden er 2 pony's opgezadeld en geborsteld. Daarna gingen we een rondje maken over de camping en mochten er steeds 2 kinderen een paar minuten op de pony. Ik hoop maar dat ik door deze wandeling nog een beetje ben bijgekleurd aangezien de zon wel fel scheen.
Tegen 12uur was het weer tijd voor la danse de la piscine en vandaag deden we eindelijk weer een keer the black eyed pease met I Gotta Feeling!! Dat vind ik echt een super leuk dansje.
Na de dans, vroeg Adeline of ik en Melanie even bij haar wilden komen. Want we kregen namelijk een envelop met het eerste geld erin. Dat moest nou eenmaal zo, omdat de meneer die het geld normaal op de rekening stort er niet was deze maand(weken). Maar toen vroeg ze of ik opnieuw nog een keer mijn gegevens van de bank enzo wilde sturen en dat ik het niet gewoon maar mocht geven, want dat telde niet ofzo? Ik begrijp daar nog niet veel van, en helaas kan ik het ook niet maar Mama en Papa vragen aangezien zij nu ook in Frankrijk zitten! Maar dat was wel even balen!
Daarna lekker geluncht en tegen half 3 mocht ik weer beginnen bij de miniclub (3/4jarigen) en gingen we een wandeling maken! Deux par deux (twee aan twee) moesten de kindjes lopen met een emmertje en gingen we blaadjes, steentjes en takjes zoeken. Ook zijn we nog naar de rivier gelopen en hebben we bevers gezien! Vet cool! Haha, had ze nog nooit eerder in het echt gezien.
Toen we terug kwamen was het alweer 5uur en werd iedereen opgehaald. Vandaag was er geen nabespreking en ben ik meteen naar huis gegaan en gaan douchen. Daarna even boodschappen gehaald en de story, even lekker bij roddelen!!
Melanie zou vanavond bij mij koken, aangezien haar gas op was. Dus ik wilde al tegen half 8 gaan koken, zodat zij na mij zou kunnen koken. Maar toen ik het gas wilde aanzetten, bleek dat het ook op was !!! WHAAAAT ?? Net nu? SHIT!
En ook Melanie kwam er net aanlopen. Dus ik zei tegen haar: Ja sorry, het wordt uit eten gaan, want ook mijn gas is op. Maar toen zei ze gelukkig: OO dan kom je maar bij mij koken, want ik heb weer gas gekregen! YES
haha, wat een gedoe allemaal. Dus ik met mijn eten naar haar huisje gelopen en heb ik het daar maar klaargemaakt.
Daarna ben ik weer terug gelopen om nu hier dit verhaaltje te typen en ga vanavond nog even kijken bij de show: 1002 nachten. Een soort arabische/disney achtige show. Ik ben benieuwd.

In iedergeval hoop ik dat het morgen weer een goede dag vol succes wordt, en tot heeeeel snel

Liefs Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 19916

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: