De speurtocht - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu De speurtocht - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

De speurtocht

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

14 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

LANG ZAL ZE LVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLOORIAAA IN DE GLOORIAAAAA, HIEPERDEPIEP HOERAAAA HIEPERDEPIEP HOERAAAA !!

Gefeliciteerd Lotte met je 17e verjaardag!

Vandaag was dat natuurlijk het eerste waar ik aan dacht toen ik opstond: Het is vandaag 14 juilliet, een franse feestdag en Lotte's verjaardag. Dus overal hingen bij de animatie vlaggetjes en vanavond is er vuurwerk, allemaal speciaal voor Lotte zullen we maar zeggen!
Maar vandaag moest er ook gewoon gewerkt worden. Het bleek dat ik er alleen voor stond vanochtend, omdat Jennifer er niet was (ziek waarschijnlijk). Dus dat was wel een klein probleempje, aangezien zij alles voor die dag had voorbereid. Dus Laurence kwam mij deze ochtend helpen. We hebben uiteindelijk niet zoveel gedaan, de kindjes een beetje laten kleuren en puzzels gemaakt enzo. Maar helaas was er op het einde toch nog een minpunte, toen Arthur (de belgische jongen) zijn kleine vingertje tussen de deur kreeg. Hij huilde en huilde en het bloedde ook nog. Echt zielig.
Daarna weer om half 1 de dans bij het zwembad en toen weer met Melanie boodschappen gedaan!
Tegen half 3 moesten we weer beginnen, en aangezien Jennifer er weer niet was, moest ik het weer alleen doen, maar.... gelukkig kwam Melanie mij helpen! Samen hadden we een speurtocht bedacht voor de kindjes. We hadden allemaal briefjes gemaakt met daarop aanwijzingen zoals: Het is er koud, het is er donker en er wordt 's avonds gedanst, rara wat is het...? De disco natuurlijk, maar dat vonden ze toch nog best moeilijk! En toen ze dan bij de disco kwamen, bleek daar weer een nieuw briefje te liggen met een andere aanwijzing en zo ging het maar door totdat ze uiteindelijk weer aankwamen bij de miniclub waar er een schat verborgen lag met allemaal snoepzakjes!! En toen waren ze toch blij. Ook hebben we daar nog foto's van gemaakt, maar ik kan deze helaas niet op de site zeggen, omdat ik het juiste snoertje daar niet voor heb helaas. Sorry daarvoor!
Na vijf uur, toen iedereen weer was opgehaald, hebben we alles weer schoongemaakt en opgeruimd en moesten we ons weer indelen (inschrijven) voor de volgende week. En ik moet nu vanaf volgende week ook gaan werken met de oudere kindjes en niet meer met de allerkleinsten.
Tegen 6uur waren we klaar en ben ik gaan douchen en nu zit ik alweer hier om een verhaaltje te typen.
Zodadelijk nog lekkere aardappeltjes, spekjes en hamburger eten en dan is de dag alweer voorbij!

Tot snel,
Liefs Milou

• 14 Juli 2011 - 18:49

Annemiek:

Je moet vanavond maar genieten van het vuurwerk en een wijntje drinken op je zus. Lotte is hier met haar vriendinnen aan het dobbelen en het gaat er zeer fanatiek aan toe.
    Liefs en kusjes van ons