Le mardi 12 juilliet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le mardi 12 juilliet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le mardi 12 juilliet

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

12 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir tout le monde,

Hier ben ik dan weer met een nieuw verhaaltje! Vandaag was het gelukkig een goede dag. 'S ochtends om 8uur opgestaan en lekker ontbeten: brood met nutella en een bakje yoghurt met crusli, heerlijk. Daarna tegen kwart over 9 naar de mini club, waar mij na een half uur pas werd verteld dat ik met de 3/4 jarigen mee kon naar het zwembad. Dus ik weer naar mijn huisje om me om te kleden. Toen ik daar aankwam, bleek dat Melanie hier ook was ingedeeld en dat de 2 Belgische meisjes er ook weer waren. Maar toen kwam Cyril.. Wat bleek, er mochten maar 10 kinderen in totaal mee naar het zwembad terwijl het dubbele aantal aanwezig was. Dus hij was niet zo blij op Anaïs (de animatrice van de 5/6 jarigen. We werden dus ingedeeld in 2 groepen. Groep 1 ging met Anaïs en Melanie naar het zwembad en mijn groep moest een half uur later komen. In de tussentijd heb ik maar wat spelletjes gedaan met het Belgische meisje, die mij steeds juffrouw noemt!
Tegen 5over 11 (ook al zo'n rare tijd) kwamen de kindjes weer terug en mocht ik naar het zwembad. Daar stond Anaïs ons al op te wachten en konden we gaan spelen in het water. Tegen 12uur zijn we weer terug gelopen naar het huisje van de mini club en stonden alle ouders ons al op te wachten.
Daarna was het weer tijd voor de dans van het zwembad, en dit keer werd ik er niet ingegooid! Ik heb toen samen met Melanie boodschappen gedaan en daarna lekker een salade gegeten met water en tegen kwart over 2 was ik weer op locatie voor het middagprogramma: waterspelletjes!
Ik had een kan water met plastic bekertjes neergezet en had een estafette georganiseerd voor de kleintjes die uitliep op een water"gevecht". Echt super leuk en ook lekker in deze hitte hier.
Tegen 5uur werden de kindjes weer opgehaald en kon het schoonmaken/opruimen weer beginnen. Daarna moesten we met alle mensen nog even bij elkaar komen voor een nabespreking (door Cyril). Hij vertelde wat er allemaal niet goed ging en wat sommigen fout hadden gedaan, zoals met de inschrijvingen voor het zwembad. Dus nadat hij iedereen had afgekat kwam hij heel aardig naast mij zitten en vroeg of ik het allemaal had begrepen en of ik snapte wat hij tegen mij had gezegd: namelijk dat ik vanaf volgende week moet gaan werken met de ouderen?? OHOH, weer een nieuwe uitdaging, het houdt ook niet op! Maargoed, ik zie het wel. Vandaag is het dagje alweer voorbij en we gaan weer op naar de volgende dag!

Tot snel & bisous,

Milou

  • 12 Juli 2011 - 17:48

    Milou Stéphanie Slotboom:

    sorry weer een foutje: met 3/4 jarigen op regel 5 bedoel ik de : 5/6 jarigen! haha sorry, ik typ soms zo snel.

  • 12 Juli 2011 - 18:17

    Annemiek:

    Gelukkig hebben we je net weer gesproken en heb je weer internet. Maakt het contact weer iets makkelijker. Fijn te horen dat het allemaal nog steeds heel leuk is. En ga vanavond nog maar een lekker wijntje drinken met Melanie en Kirsten/Tom.
    Liefs van ons

  • 12 Juli 2011 - 18:53

    Marloes:

    Hee,

    Gelukkig is alles goed verlopen vandaag:)
    Hahaha ik denk dat je volgende week een bingo moet doen voor de oudjes:p
    Komt vast helemaal goed!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 19942

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: