Pechdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Pechdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Pechdag

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

12 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Hello allemaal,

Sorry voor het late berichtje maar ik had gisteren echt een pechdag! Alles ging ook anders dan anders.
Het begon al 's ochtends vroeg, toen bleek dat mijn blauwe werk t-shirt nog helemaal doorweekt was van de dag ervoor toen het was gewassen!! Moest ik eerst in alle haast het t-shirt gaan föhnen. Toen het eindelijk 'redelijk' droog was, was het alweer tijd om te gaan. Maar ik deed de deur dicht en dacht: shit, ik heb geen sleutel!! Ik weer naar binnen om mijn sleutel te zoeken en bleek dat 'ie' onder het bed lag. Toen ik de deur eindelijk op slot had en al bijna bij de miniclub was, bleek dat ik ook nog eens mijn naamkaartje was vergeten!! Dus toen kon ik weer teruglopen naar het mijn huisje om daarna opnieuw de sleutel kwijt te raken.
Toen ik dan eindelijk bij de miniclub was, was Jennifer, mijn 'baas' er ook. Samen met haar en met Melanie moesten wij de kindjes vermaken. We gingen namelijk verven met de kleintjes. Echt super leuk weer om te doen. En er kwamen ook echt hele mooie maar ook wat minder mooie verftekeningen uit!
Toen het midi was (12uur) werden ze allemaal weer opgehaald en gingen we met z'n allen naar het zwembad voor la danse de la piscine (de zwembaddans). Voor het eerst deden we nu ook geen I gotta feeling meer maar monsieur Tombola (ofzoietsdergelijks) toen plotseling Melanie door iemand in het water werd gegeooid terwijl ze haar horloge nog om had!! Dus ik rende achter haar aan om haar horloge af te doen voordat ze in het water viel! Hèhè, dat was gelukt, ik had het horloge. Maar wacht eens even: ik werd nu ook door iemand van de animatie opgetild en mee het water in gegooid! Dus ik gooide met al m'n kracht nog snel haar horloge naar de andere animatiemensen die nog wel aan de kant stonden! Maar allebei waren we kletsnat. (en toen moesten we nog boodschappen doen!)
Na de middag zijn we met alle kindjes naar het zwembad gegaan, echt super schattig. Lekker met water spelen, maar vooral ons natmaken was toch wel favoriet nummer 1!
Tegen 6uur was ik weer thuis en heb ik 's avonds bami gegeten met aardappels en spekjes! Heerlijk. Toen ik tegen half 9/9uur wilde gaan skypen, ging dat niet. De computer had geen internet meer opeens. ONEEE Nu kan ik geen berichtjes meer plaatsen en niet meer chatten en m'n familie niet meer zien!!!!!!!!!!!!! Dat was wel even schrikken.
Maar gelukkig zit ik hier nu weer het berichtje van gisteravond te typen en kan ik tot nu toe nog goed internetten, laten we hopen dat dat ook zo blijft en dat ik vanavond het volgende verhaaltje erop zet!

Heel veel liefs,

MILOU

  • 12 Juli 2011 - 12:49

    Nickie:

    Oh dat is balen zeg, maar ja.. Hopelijk is het vandaag weer een leuke goede dag.

    Geniet nog maar lekker!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 19935

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: