Le troisième jour - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le troisième jour - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le troisième jour

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

05 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir tout le monde,

Vandaag alweer de 3e dag, wat gaat de tijd toch snel. Aangezien het gisteravond niet zulk mooi weer was, heb ik niet veel gedaan. Even een boekje gelezen en tegen half 11 al gaan slapen.
Maar vandaag moest er weer hard gewerkt worden. Nouja hard... vanochtend was het tijd voor La picine oftewel waterspelletjes. En aangezien er vandaag al 8 kinderen waren, was het best wel druk. Er zat ook weer een Nederlands sprekend jongetje bij: Arthur uit België. Maar voordat we met water konden gaan spelen, moesten er eerst weer wat mensen gestroost worden, omdat ze heeeeel hard aan het huilen waren. Maar dat was ik nu wel gewend, dus na een kwartier was iedereen weer vrolijk!
De waterspelletjes waren erg "makkelijk" en leuk. De kindertjes moesten op een rij gaan staan en het water aan elkaar doorgeven via een bekertje, en dan zo snel mogelijk! Echt heel erg leuk. En natuurlijk bleef ik niet droog!
Tussen de middag tegen half 1 moest het hele team d'animation naar het zwembad voor la danse du camping: http://www.youtube.com/watch?v=L4WJcy_ccIs een erg vrolijk liedje!
Na de middag om half 3 moest ik me weer melden bij de animatie voor het middag programma. Deze middag ginen we schilderen: vingerverven! Erg leuk omdat met die kindjes te doen! Lekker vies ook na afloop! haha.
Uiteindelijk om 5uur werden de kinderen weer opgehaald en kon ik de boel gaan opruimen!
Een erg vrolijke middag weer met gelukkig heeel veel zon.

Zodadelijk ga ik maccaroni met paprika, tomaat, saus en vlees eten omdat ik nu heel veel honger heb na zo'n zware (warme) dag!

À tout à l'heure!

Liefs

• 05 Juli 2011 - 19:16

Mieke:

Bondag!!
    De tijd gaat inderdaad snel, je bent al weer bijna een week daar :O Wat een vrolijkheid maak je op een dag toch mee.... en dat 2 maanden lang..

Als je straks weer thuis bent is het wel duo penotti denk ik. haha XD

Op naar je 4e werkdag!
    xxx Liefs!!

• 05 Juli 2011 - 20:05

Jeanette:

Wat een vrolijk liedje, ik had je er ook nog wel bij willen zien dansen.
    En was de maccaroni lekker? Je leert ook nog koken daar in het franse land.
    Het klinkt allemaal erg leuk Milou, ga zo door!

• 05 Juli 2011 - 21:10

Bert En Annemiek:

Fijn te horen dat het allemaal goed gaat. Is de boeuf nog een beetje gaar geworden?
    xxx