le dernier mercredi - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu le dernier mercredi - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

le dernier mercredi

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

24 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Coucou mes amis,

Vandaag alweer de aller aller laatste woendag. Maar het begon me toch vreemd. Gisteravond lag ik nog even gezellig te kletsen met Kirsten en Melanie op zo'n luie stoel met een deken en een roséetje in onze hand naar de sterren te kijken toen Jérémy (onze buurman) ook buiten zat. Hij vertelde namelijk dat ze morgenochtend de aller laatste keer een gazette (video) gingen opnemen. Ze gaan dan altijd 's ochtends vroeg langs alle campinggasten met harde muziek (de campingdans) en dan maken ze iedereen wakker.
Ik had me er dus ook een beetje op voorbereid, en ja hoor. Om 7uur hoorde ik heel veel gelach en toen ik stiekem door het raampje keek, zag ik Cyril al aan komen lopen. SHIT! Dus ik heel snel onder de dekens gekropen, haha. Eerst werd er keihard op mijn deur gebonkt en even later schoof Cyril mijn raam open en riep hij heel hard de hele tijd: HEEE FLUSCHTUFLUCHS HALLOOO NIET DOEN FLUSCHTUFLUCHS!! Toen pakte hij via het raam mijn sleutel en maakte mijn deur open! Daarna sprong hij zowat op mijn bed en gooide met de dekens. Uiteindelijk ging hij gelukkig weer verder met de groep en is er niks gefilmd. Maar helaas kon ik toen helemaal niet meer slapen en ook Kirsten was wakker geworden van al het lawaai. Ik ben maar meteen gaan douchen en om kwart voor 8 was ik gewoon al klaar met alles. Daarna maar even rustig buiten gezeten en even een muziekje geluisterd. Tegen kwart over 9 ben ik naar de miniclub gelopen waar het weer begon. Toen Cyril binnen kwam lopen begon hij al meteen te lachen en ook iedereen wist al dat ik wakker was gemaakt door hem!
Om half 10 waren alle kindjes alweer van de partij, zo ook Tom en Louis, en we zouden een 'Balade' (wandeling) hebben deze ochtend. Maar uiteindelijk zijn we met alle kindjes naar 5/6 jaar gegaan buiten en hebben we met z'n allen muziek gemaakt met allemaal verschillende instrumenten. Tom en Louis zaten de hele tijd bij mij op schoot omdat ze bang zijn voor de 'oudere' kinderen en voor alles wat ze niet kennen, dus dan kleven ze echt aan mij vast (vind ik helemaal niet erg). Toen het ongeveer half 12 was zijn we nog even naar het theater gelopen waar de repetities waren voor: Le livre de la jungle en daarna tegen 12uur werden alle kindjes weer opgehaald.
Daarna weer naar het zwembad voor la danse de la piscine, waar Cyril alweer tegen iedereen in geuren en kleuren zat te vertellen hoe leuk ik er wel niet uitzag vanochtend!! :S Hij zet me echt voor gek, haha. Bij de zwembad dans deden alle jongens en meisjes en alle animatie mensen weer vrolijk mee en er hing een super gezellige sfeer.
Toen boodschappen gehaald bij het winkeltje met Melanie en daarna lekker geluncht.
Half 3 begonnen we weer bij de miniclub en gingen we verven. We gingen met z'n allen naar de crèche om daar op de schuttingen mooie tekeningen te maken. Ook heeft Joëll alle namen van ons erop geschilderd, dus dat blijft hopelijk ook een aantal jaren zitten!
Daarna was het alweer 5uur en werden alle kindjes opgehaald. Nog even vegen, toen Melanie ook al naar mij toe kwam gelopen. Gelukkig was de zaal niet heel vies en was ik snel klaar. Jennifer, Aline en Cyril zaten bij 9/11 nog even te kletsen toen wij er aan kwamen lopen. Meteen werd ons gevraagd of wij ook kinderen wilden en hoeveel!haha. Daarna keek Cyril mij weer lachend aan en gaf hij meteen een voorstelling van hoe ik had gereageerd vanochtend (OM 7UUR TOEN IK NET WAKKER WAS!). Hij houdt er maar niet over op. :D
Daarna hebben we nog even gekletst en toen tegen kwart voor 6 ben ik naar huis gegaan en heb ik gedoucht en gegeten. Nu zit ik alweer hier te internetten en morgen is het dan zover: DE GROTE DAG!!!!! Papa en mama komen eindelijk na 2 maanden :D:D:D:D

Ik heb er heel veel zin in, alhoewel ik het ook wel jammer begin te vinden dat het bijna voorbij is. Maargoed, nog even genieten van de laatste daagjes en tot snel

Bisous Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 19918

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: