Le dernier lundi - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Le dernier lundi - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Le dernier lundi

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

22 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Coucou les gens!

Vandaag alweer maandag, de aller aller laatste... Maar het was wel een leuke maandag kan ik je vertellen.
De wekker ging vanochtend natuurlijk weer om 8uur af, maar ik werd 10 voor acht al wakker. Ik weet niet wat dat is, maar soms heb je dat gewoon! Ik ging meteen onder een koude douche, dat was heerlijk om wakker mee te worden. Daarna heb ik weer 2 boterhammen met nutella gegeten, een bakje yoghurt gegeten en een glas water gedronken. Daarna even wat kleren gewassen en al de eerste spullen ingepakt in de koffers. Dat voelde echt heel raar. Toen tegen kwart over 9 naar de miniclub waar ik en Jennifer deze ochtend 'activité manuelle' hadden. En dat betekende: verven!! En deze ochtend waren er echt heel veel kinderen, maar liefst 18! En ook.... TOM EN LOUIS. Ze waren weer als vanouds en het was super gezellig. We gingen een heel groot schilderij maken op een super groot wit fel papier. Allemaal andere vormpjes die we dan erop konden drukken. Erg leuk en mooi. Daarna was het alweer snel 12uur en werd iedereen weer opgehaald, behalve Tom en Louis, want zij waren alleen met hun moeder hier vandaag en die was natuurlijk gewoon aan het werk met Cédrick bij het zwembad voor de quiz van de middag. Daarna was het tijd voor la danse à la piscine en daarna heb ik weer boodschappen gedaan.
Tegen kwart over 2 weer naar de miniclub gelopen waar we eerst nog even hard gelachen hebben met Cyril.
Daarna was het alweer half 3 en toen moesten we alweer open. Alle kindjes kwamen weer op tijd aan en daarna gingen we samen met Melanie en Anaïs en de 5/6 jarigen buiten spelen. We hadden een grand jeu met een parcours. Er waren een paar kindjes die niet echt goed luisterden, zoals Milan bijvoorbeeld. Hij wilde maar niet luisteren hoevaak je hem ook wat zei. Echt heel irritant! Ook ben ik nog nat geworden, zoals gewoonlijk. Alle kindjes hadden dorst en wilden even wat gaan drinken bij de fontein. Toen ik ze hielp en de kraan openhield kwam Joëll opeens hard aangerend van achter en gooide een emmer met water over me heen! AAAAAH, vet koud maar ook wel lekker hier in die 40 graden hitte. Het is gewoon echt te warm hier in de middag, over de 40 graden! "Il fait trop chaud pour travailler". Maar het was wel echt een leuke en gezellige middag! Daarna was het alweer 5uur en werd iedereen opgehaald. Toen nog even vegen met de bezem en ik moest van Roxanne de wc's schoonmaken en daarna ging ik snel naar huis toe. Morgenochtend ga ik lekker zwemmen met 5/6 met Roxanne en Cyril en 's middags is er weer een grand jeu met Jennifer! Hopelijk wordt het weer een super gezellige middag.

Nog precies 6 nachtjes slapen en ik ben weer thuis.

Bisous Milou :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19914

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: