woensdag 10 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu woensdag 10 augustus - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

woensdag 10 augustus

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

10 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!

Gisteravond een leuke avond gehad met het animatieteam! We hadden namelijk met het (bijna) hele team een bbq op de camping. Tegen half 9 was ik bij Melanie en zijn we samen naar de rest gelopen. We moesten daar eerst 4 euro betalen aan Anneline en toen zijn we aangeschoven aan de tafel. Iedereen was er zo'n beetje: Roxanne, Aline, Anneline, Emilie, Joëll, Gaëtan, Laurance, Julie, Melanie en ik. Het was echt een Franse bbq, want eerst kregen we chips, drank en worstjes en daarna tegen 10uur ofzo kwamen de worstjes, kippepootjes en de broodjes pas. Wel héel lekker! Maar de kippepootjes waren niet helemaal gaar aangezien er nog 'bloed' uit kwam en het nog aardig licht was. Melanie en ik voelde het ook na de tijd in onze buik borrelen, haha. Tegen 1uur zijn we ongeveer naar ons huisje teruggegaan en heb ik heerlijk geslapen. Vanochtend kon ik ook moeilijk wakker worden. Ik hoorde me toch veel lawaai toen ik mijn lenzen in deed. Er was namelijk harde muziek, ik hoorde mensen heel hard lachen en ik hoorde mensen klappen. En wat bleek: dat waren Cyril, Cédrick en Audrey die elke woensdagochtend vanaf half 7 t/m 8uur ongeveer bij campinggasten langsgaan met de campingdans! Dan staan ze al heel vroeg bij de tent te dansen en ze letterlijk uit hun tent te gooien! Echt heel grappig. Maar ik nam even een snelle douche en tegen kwart over 9 ben ik weer naar de miniclub gelopen. Daar aangekomen eerst weer iedereen gezoend en toen dacht ik een relaxte ochtend te hebben, maar niets bleek minder waar. We zouden namelijk gaan wandelen (faire une balade) en er waren 13 kindjes waaronder Tom en Louis. Toen iedereen eindelijk zijn/haar schoenen had aangetrokken konden we vertrekken (samen met de 6 kindjes van de crèche en Anneline). De heenweg ging heel goed. Sommige kinderen (waaronder Solène) liepen soms wel eens iets te veel op de weg, maar als we dan zeiden: à droit of à gauche dan liepen ze weer keurig in de rij. Toen we bij le lac (het meer) waren aangekomen hebben we even met z'n allen in de schaduw gezeten en gekeken naar alle eendjes en bevers enzo. Echt leuk om naar te kijken. Maar toen we na een half uurtje ongeveer weer terug wilde lopen naar de miniclub werd het me toch een chaos! Niemand luisterde meer en alle kindjes begonnen 1 voor 1 te huilen! Echt niet te doen. Er ging zelfs een kindje van de crèche midden op de weg liggen omdat hij niet meer mee wilde. Op een gegeven moment werden Anneline, Jennifer en ik er ook echt zo moe van dat we allemaal boos werden! Uiteindelijk zijn we toch nog goed gearriveerd bij de miniclub en was het 'gelukkig' al weer tijd om naar het zwembad te lopen voor la danse de la piscine.
Daarna weer boodschappen gehaald met Melanie samen en toen lekker geluncht.
Om half 3 was ik weer paraat bij de miniclub en hadden we Activité manuelle oftewel knutselen. We gingen namelijk verven met de kindjes. Deze middag waren er maar 7 gelukkig dus het was een rustige middag en alles ging goed! Daarna tegen 5uur weer even snel geveegd en toen nog even met Melanie, Jennifer, Aline, Roxanne en Cyril nagepraat en uitgerust van deze zware dag. Vanavond ga ik nog met Melanie naar het zwembad toe want er is een spelletjesavond (een jeu inter équipes). Dus ik ben benieuwd, want volgens mij doet er ook altijd een team van animatie mensen aan mee.

Maar het was weer een druk dagje vandaag en op naar morgen!

Bisous Milou xx

  • 11 Augustus 2011 - 10:23

    Bert:

    Nou erg zwaar lijkt me dat met zoveel kinderen. Dat jij dan ook boos kunt worden ?! Verder doe je het volgens mij prima en denk ik dat alle kinderen jou wel lief vinden.
    Vandaag uitgebreid de verjaardag van Dukie gevierd met zang,botjes en gebak.
    Oma is vanmorgen ook geweest met brokjes en ze vertelde dat Dukie andere jaren als wij op vakantie waren hij ook 's-avonds een frikandel kreeg
    Kus tot skypen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 19929

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: