Mijn 'eerste echte' vrije zaterdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Mijn 'eerste echte' vrije zaterdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Mijn 'eerste echte' vrije zaterdag

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

30 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!

Vandaag mijn 'allereerste echte' vrije zaterdag! Gisteravond eerst nog even naar de show 'le livre de la jungle' geweest. Dit keer ging ik alleen, aangezien Kirsten wilde skypen en Melanie mijn smsje te laat las! Maar geen ramp, want ik zat gezellig naast wat Nederlanders. De show was deze avond voor het eerst in het theater, waarschijnlijk omdat de vorige keer bij het zwembad niet zo'n groot succes was ivm het water!
Maar voordat de show kon beginnen, was er een filmpje van de afgelopen week. Ik denk dat dit elke vrijdagavond (aan het einde van de week) wordt vertoond. Eerst lieten ze de campingdans "I gotta Feeling" zien, gedanst door (onder andere) mij. En ze lieten tussedoor ook steeds campinggasten zien die de dans na probeerden te doen! Echt zóoo grappig! Daarna lieten ze nog wat verschillende filmpjes zien van Audrey, Cedrick en Cyril die 's ochtends vroeg om half 7 bij campinggasten voor de tent stonden met harde muziek om ze te feliciteren ofzo! Echt geniaal!
Daarna een half uur later, begon dan eindelijk de show. Ik vond hem dit keer veel beter, omdat het nu beter gerepeteerd was. Tegen 12uur was de show pas afgelopen en ben ik ook weer terug gelopen naar mijn huisje. Toen ik daar aankwam, bleek dat ik de sleutel niet kon vinden. Shit! Waar heb ik hem nou weer gelaten????? NOOOO. Gelukkig zag ik nog licht branden bij Kirsten en klopte ik bij haar op de ramen! Ze vertelde dat ze mijn deur op slot had gedaan, omdat ik hem blijkbaar open had laten staan toen ik naar het theater liep. En mijn sleutel lag nog gewoon op mijn bureau! OEPS..... domboo!
Maar tegen half 1 lag ik dan eindelijk rustig in mijn bedje en kon ik lekker gaan slapen.
De volgende morgen werd ik ook pas om 10 uur wakker. Eindelijk een ochtend niet gewekt door de wekker. Even gaan douchen en daarna lekker ontbeten en tegen 11uur was ik dan ook met alles klaar. Toen moest die vervelende was nog gedaan worden, ik probeer dit nu al de hele week uit te stellen, omdat ik er geen zin in heb. Maar het kon nu echt niet anders. Ik moest gaan wassen!!
12uur was ik gelukkig klaar met wassen en hing alles te drogen in de felle zon aan het wasrek en ben ik naar het zwembad gegaan! Daar heb ik heerlijk even 2uur liggen zonnen, in de hoop dat ik straks supersuper bruin terug kom. Het zou toch lullig zijn dat jij (lotte) na 2 weekjes Normandië bruiner bent dan ik na 2 maanden ZUID-Frankrijk! Dat mag niet gebeuren! Haha.
Tegen 2uur was ik weer terug bij mijn huisje en ben ik even boodschapjes gaan halen voor de middag. Maar omdat mijn hele portemonnee vol zat met klein geld (5 centjes, 10 centjes en 20 centjes...) vroeg de kassa mevrouw, die mij al goed kent, of ik met haar geld wilde wisselen voor in de kassa! Uiteindelijk waren al die kleine muntjes 8,50 waard!! Nu is mijn portemonnee ook een stuk lichter! Haha.
Daarna ben ik tegen half 5 richting de speelhal gelopen voor het skypen met mijn familie. Want het is alweer hun laatste avond daar in Normandië en morgenochtend gaan ze weer naar huis (behalve Lotte dan, die gaat naar Renesse). Veel plezier meis!

Ik ga zodadelijk/vanavond weer een pizza halen (hopelijk dit keer niet zo aangebrand) want ik heb geen zin om te koken!

Morgen begint de week weer van voor af aan en moet er weer hard gewerkt worden! Tot snel allemaal, mis jullie wel!

Liefs, Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 19933

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: