laatste dagje voor het weekend! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu laatste dagje voor het weekend! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

laatste dagje voor het weekend!

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

22 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut,

Vandaag een vroeg reisverslag, jaja, jullie zullen wel helemaal in de war zijn! Maar vanavond na de miniclub word ik opgehaald door de familie te Kulve en daardoor heb ik vanavond geen tijd meer om vanavond te internetten!
Gisteravond heb ik nog een gezellige avond gehad met Melanie en Kirsten. We zijn met z'n drieën naar de show (Café theatre) geweest waar Cedrick, Audrey, Sebastian en Cyril aan meededen. Echt hilarisch!!!! Niet dat ik alles snapte, maar het was alleen om naar te kijken al geweldig! Daarna tegen 11uur zijn we naar Melanie's huisje gegaan en hebben we RANJA gedronken, aangezien Melanie ook geen kurkentrekker had voor de rosé! Balen.. Maar we hebben gezellig gekletst en tegen half 1 lag ik dan ook in mijn bedje.
Vanochtend werd ik voor het eerst van de wekker wakker! Dat betekent dat ik nu eindelijk begin te wennen haha. Ik had gisternacht wel opeens kramp in mijn kuit, waardoor ik wakker schrok. En vanochtend werd ik ook wakker met kramp in mijn andere kuit! Maar na een paar rek en strek oefeningen was ik weer helemaal fit! Even lekker ontbijten samen met Kirsten aangezien zij ook om 9uur moest beginnen bij de receptie.
Ik liep tegen kwart over 9 ook naar de miniclub en toen ik binnen kwam was er meteen een mededeling: Joell is ziek. Hij heeft keelpijn (mal au gorge) en hoofdpijn (mal à la tête). Wij moesten allemaal van Cyril goed opletten dat we niet ook ziek werden, want Joell was al de 6e deze vakantie! Maar het programma werd omgegooid en ik moest ipv koken bij 5/6 met Cyril, gaan spelen bij 3/4 met Jennifer. Dat was natuurlijk weer één groot feest, aangezien Tom en Louis weer van de partij waren!
Helaas kreeg Louis nog zijn vinger tussen een kastdeur, maar dat was ook zijn eigen schuld, want hij mocht daar helemaal niet komen en dat had ik ook gezegd (meerdere malen) maar hij luisterde niet. En toen begon hij heel hard te huilen toen zijn kleine vinger daartussen kwam! Eigen schuld, dikke bult!
Daarna om 12uur werd iedereen opgehaald behalve Tom en Louis, want hun oma was weer naar huis toe en hun ouders waren ook aan het werk op de camping, dus moesten Jennifer en ik ze meenemen naar het zwembad, want daar deed hun moeder een quiz met Cedrick. Ik kon daardoor ook niet meedoen met de dans rond het zwembad, omdat Louis op mijn schoot zat en Tom er dicht naast. Na de dans werden ze meegenomen door hun mama en kon ik boodschappen gaan doen! Gelukkig hoef ik niet zoveel te halen, aangezien ik nu 2 dagen niet thuis eet!!
Maar zodadelijk moet ik weer beginnen (om half 3) en dan is DE show van de miniclub, met alle kindjes! En ik mag dan lekker kijken en de deur ophouden voor alle ouders waarschijnlijk!

Vanavond ga ik denk ik uiteten in Fréjus/Saint Raphael en daarna nog vuurwerk kijken op het strand. Morgen een dagje Verdon met de familie en dan is mijn weekend weer voorbij!

Tot snel,

Liefs Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19937

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: