Cannes!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu Cannes!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

Cannes!!

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

16 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Hello allemaal,

Vandaag heb ik zo'n leuke dag gehad met de familie Te Kulve!
Vanochtend moest ik wel vroeg opstaan, net zoals normaal, omdat ze mij om half 10 al zouden ophalen bij de ingang van de camping! Maar ik had er superveel zin in. Dus ik had alles ingepakt en was klaar voor vertrek.
En tegen half 10, heel iets later, zag ik dan een Nederlandse auto met de 4 leden van de familie erin. Ze hadden meteen de tas met spullen uit Nederland meegenomen, zoals de jam (fred&ed), dvd's en een webcam voor op skype! Daar ben ik nu zooo blij mee, ga het morgen meteen instaleren. Maar toen tegen kwart voor 10 vertrokken we dan eindelijk richting Cannes. En bij de eerste rotonde was het al zoooo druk, dat we bang waren voor files. Maar gelukkig ging de hele weg hartstikke goed en snel en waren we om half 11 in Cannes. Daar parkeerden we de auto in een parkeergarage: onder een super luxe hotel waar we ook uitkwamen toen we de lift uitstapten, echt super lachen! En naast ons was de winkel van Armani met super veel bewaking! Helaas konden we daar niet naar binnen! haha.
Als eerste zijn we langs de boulevard gewandeld richting de haven, met super mooie, grote jachten. Net zoals in Saint tropez, echt super mooi. En natuurlijk vertrok er net weer een toen wij aan het kijken waren, dus stonden we daar als echte toeristen voor met z'n vijven. Er waren zelfs allemaal bedienden aan boord! Echt geniaal. Die zouden wij ook wel willen hebben. Nadat het schip was vertrokken, had Rik het koud en wilde hij even een duik nemen in zee. Manouk en ik hadden het nog niet zo warm en bleven op de kant toekijken! Daarna zijn we door gelopen naar het centrum om een bakkertje te zoeken, waar we een lekker broodje gezond konden halen. Na heeeeeeeel lang zoeken, hadden we dan eindelijk iets 'kleins' gevonden, maar het was heeerlijk. En toen we tegen 1uur weer verder wilden lopen, kwamen we het ene bakkertje na het andere restaurantje tegen: NATUURLIJK! Altijd als je het niet meer nodig hebt, kom je er zooveel tegen!
Daarna zijn we nog even kort gaan shoppen en hebben we hele mooie grote auto's gezien! Er stonden zulke speciale auto's, echt van die doffe auto's, die niet glommen! Echt super mooi, zodra ik m'n rijbewijs heb, wil ik graag zo'n auto (papa;p)
Daarna zijn we tegen half 2 weer terug gegaan naar de auto en zijn we naar hun camping gereden. Dat was ook een mooie grote camping, met heel veel heuvels. Eerst hebben we daar wat gedronken en daarna zijn Manouk en ik naar het zwembad gegaan. Ik had geen bandje om, dus ik was eigenlijk illegaal, maar ik deed heel erg voorzichtig, zodat ze mijn arm niet konden zien! Want er waren ook 3 badmeesters. Gelukkig hebben ze niks ontdenkt en waren we even lekker afgekoeld.
Tegen 5uur waren we weer terug bij de tent, kwamen Linda en Wim ook net weer terug van het boodschappen doen bij de Carrefour, waar het super super druk was geweest!
Daarna tegen half 7 hebben we heel lekker gegeten. Namelijk een echte Hollande pot: gekookte aardappelen, worst en sla! Heerlijk. Daar was ik echt aan toe.
Daarna hebben we nog gezellig even gekletst en wat gedronken tot een uur of half 10 en toen werd ik weer teruggebracht en hebben we afgesproken dat ze mij vrijdagavond weer komen ophalen, en dat ik dan blijf logeren bij hun op de camping en dat we zaterdag naar Verdon gaan! Daar heb ik nu al zin in. Haha.

Het was echt een super leuke dag vandaag en tot snel

Liefs Milou

  • 16 Juli 2011 - 20:51

    Milou Stéphanie Slotboom:

    Sorry, Rik had het niet koud, maar warm! haha

  • 16 Juli 2011 - 21:45

    Marloes:

    Hee!

    Het is je gegund, er even een dag lekker tussenuit! Fijn dat het zo'n leuke dag was!
    Nu kun je lekker nog even denken aan Blanes met je fred en ed jam:p
    Haha werkse morgen!

    xx liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 19925

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: