bijna weekend! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu bijna weekend! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Milou Stéphanie Slotboom - WaarBenJij.nu

bijna weekend!

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou Stéphanie

15 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir tout le monde,

Vandaag het laatste dagje werken en dan eindelijk weekend! Nouja weekend, een dagje vrij. Maar daar heb ik echt heel veel zin in! Vanochtend begon ik zoals gewoonlijk weer bij de 3/4 jarigen en het was weer feest, want we gingen namelijk koekjes/snoepjes bakken!! Heerlijk, lekker knoeien en iedereen zat onder. Maar het resultaat mocht er wezen, heerlijke snoepjes. Die waren namelijk voor de avond, omdat alle ouders mee mochten smullen. Elke ochtend is er ook een tweeling: Tom en Louis, en die zijn zooooooo lief, maar ook soms zoooooo vervelend. Want de kleintjes zitten in een aparte kamer en willen altijd naar de oudere kinderen kijken, dus ze gaan altijd stiekem door het gordijn en dan naar de kamer ernaast. Maar als je dan zegt: Non, vient ici (nee, kom hier) dan luistert iedereen behalve die 2. En wat je ook zegt of doet, ze worden dan echt boos en gaan tegen je schreeuwen. En zo ook vanmorgen. Maar gelukkig was daar Joell, die bij de oudere kinderen aan het opruimen was, en hij werd heel boos (in het Frans) of die 2 en toen kwamen ze huilend naar mij toe gerend en wilden ze de hele tijd bij mij op schoot zitten en liggen!! Toen waren ze weer mijn vriendjes, haha.
Tegen 12uur werd iedereen weer opgehaald en gingen we zoals gewoonlijk weer naar het zwembad voor de dans van het zwembad. Maar toen hoorde ik opeens naast me iemand zeggen: Jáááá, te laat. TE LAAAAAAT en toen ik opkeek zag ik dat het Wim, Linda, Manouk en Rik te Kulve waren!!!! Vet grappig. Ze waren speciaal naar mij gekomen om wat voor morgen (zaterdag) af te spreken. Echt leuk! Even gezellig gekletst totdat ik moest dansen, en we hebben afgesproken dat ze mij morgen om half 10 komen ophalen en dan gaan we richting Cannes, Nice en/of naar het strand. Daar heb ik echt zin in. Eindelijk een leuk dagje uit, even weg van de camping. Na de dans bij het zwembad ben ik weer boodschappen gaan doen, dit keer zonder Melanie, aangezien zij de hele dag met de miniclub was (een soort picknick).
Tegen half 3 moest ik weer beginnen, en gingen we allemaal kleine spelletjes doen. Ik had iets leuks bedacht met de bal en een hoepel, maar het liep natuurlijk weer helemaal anders, aangezien al die kinderen de heletijd vochten om de bal en wilden ze de heletijd iets anders doen met de bal dan ik in gedachten had. Uiteindelijk zijn we nog buiten gaan voetballen en werd het een erg gezellige/warme/vermoeiende middag!
Daarna tegen 5uur was er voor iedereen in het "hoofd"gebouw gelegenheid om koekjes/cakejes EN onze zelfgemaakte snoepjes te proberen, en het smaakte heeeeeerlijk. Dat vonden ook alle ouders.
Toen alles op was, was het tijd voor de grote schoonmaak en daarna de nabespreking. Cyril was als gewoonlijk aan het woord en vertelde weer vanalles. Maar Melanie en ik snapten de helft niet, omdat hij en heel zacht, en heel snel praatte. En toen ik net even niet aan het luisteren was, zei hij: D'accord Milou ?????? Shit, was had hij nu weer gezegd? Dus ik heel braaf ja knikken.. maar dat gelooft hij nu niet meer, omdat ik altijd als ik iets niet begrijp: Oui Oui (jaja) zeg. Dus hij moest lachen en schudde zijn hoofd. Oeps :P haha.
Daarna moesten we nog helpen met het sjouwen van decors naar het zwembad, omdat er vanavond een Jungleshow bij het zwembad is, waar ik ook nog naartoe ga, samen met Melanie waarschijnlijk. Omdat Kirsten en Tom weg zijn voor een picknick op het strand! Hoe romantisch.
Maar nu ga ik eerst even op mama wachten voor de skype en daarna lekker GEZOND eten.

En ik heb heeeel veel zin in morgen, dus dat verslag horen jullie zo snel mogelijk.

Bisous,
Milou

  • 15 Juli 2011 - 18:11

    Annemiek:

    Het gaat suuuuupeer daar in Frankrijk met al die kleintjes en Cyril. Je zult straks ongetwijfeld goed Frans praten en verstaan. Nog even lekker genieten van de jungleshow en morgen heeeel veeel plezier


  • 28 Juli 2011 - 09:29

    Manouk:

    Heeey Milou!
    Wij zijn helaas al weer terug in nederland.. Mis het mooie weer nu al haha ;P

    Je keek wel heel erg leuk toen je ons opeens zag staan. ;) Was echt leuk dat je meeging de volgende dag en de vrijdag/zaterdag daarna!
    Geniet nog lekker, ik hoor nog wel hoe het daar is. ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Domaine de la Bergerie

Als animatrice gewerkt bij de miniclub op een Franse camping

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2011

La fin

24 Augustus 2011

le dernier mercredi

23 Augustus 2011

Le dernier Mardi

22 Augustus 2011

Le dernier lundi

21 Augustus 2011

Mon dernier dimanche
Milou Stéphanie

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 19943

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage in Stockholm

30 Juni 2011 - 28 Augustus 2011

Domaine de la Bergerie

Landen bezocht: